آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1397 - 17:10   |   کد مطلب: 33850
رئیس هیات جودو استان همدان خبر داد
دعوت جودوکاران همدانی به اردوی تیم ملی
رئیس هیات جودو استان همدان از دعوت بانوان جودوکار همدانی به اردوی تیم ملی کشورمان خبر داد.

به گزارش رودآور، علی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بانوان جودوکار استان برای حضور در اردوی تیم ملی از امروز به مدت دو هفته به تهران اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: شیوا جهانگیری، مریم بربط، مبینا عزیزی، مائده وفائی و زهرا خانیان نفرات دعوت شده به این مرحله از  اردوی آماده‌سازی هستند.

رئیس هیات جودو استان همدان در ادامه با بیان اینکه جودوکاران خانم همدانی از نظر فنی یک سر و گردن از سایر استان‌ها بالاتر هستند و در بیشتر اردوهای تیم ملی به صورت مداوم حضور دارند، خاطرنشان کرد: هیات جودو استان با توجه به امر مهم استعدادیابی امروز توانسته در تمامی اردوهای تیم ملی به  ویژه در بانوان نفرات ثابت داشته باشد.

وی با بیان اینکه جودو بانوان قطب اصلی مدال‌آوری و قهرمان‌پروری در کشور به شمار می‌رود، افزود: بانوان همدان در چند سال گذشته در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان قهرمان کشور شدند و همدان در بحث بانوان و رشته کاتا حرف اول را در کشور می‌زند.

کریمی با بیان اینکه در استان استعدادهای خوبی وجود دارد که با حمایت بیشتر می‌توان عرصه را برای درخشش این نفرات فراهم کرد، ادامه داد: همواره قهرمانان جودو استان ضمن حضور در میادین بین‌المللی به کسب مقام و عناوین شایسته می‌پردازند.

انتهای پیام /

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان