آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1397 - 15:15   |   کد مطلب: 33855
سرپرست معاونت فرماندار تویسرکان گفت: دیروز حماسه سازان خرمشهر در سنگر ها از کیان ایران اسلامی دفاع کردند و امروز ما با سلاح اقتصاد مقاومتی و خودکفایی که همانا پرداختن به حمایت از کالای ایرانی است، مبارزه خود را در جبهه اقتصادی بصورت مستمر ادامه دهیم.

به گزارش رودآور؛ جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر به ریاست سرپرست معاونت فرمانداری و با حضور اعضای جلسه در محل فرمانداری برگزار شد.
در این نشت «برنوسی» سرپرست معاونت فرماندار تویسرکان هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی  بیشتر به منظور بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر عنوان کرد و گفت: امنیت موجود در کشور ایران اسلامی مدیون خون شهیدان و دلاورمردی های ایثارگران و آزادگان عزیز استو بر همه ما واجب  با تمام توان از این جان فشانی ها تقدیر و تشکر به نحو شایسته به عمل آوریم.

وی با بیان اینکه به فرموده حضرت امام خمینی (ره) فتح خرمشهر، فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش ها است، اظهار کرد: بنابراین باید با برگزاری بزرگداشت این روز از پایمردی و ایثار شهدا و رزمندگان تجلیل کرد.

سرپرست معاونت فرمانداری تویسرکان افزود: مدیران دستگاه های اجرائی در مراسم های برگزاری این روز به صورت شایسته و پررنگ حضور داشته باشند.

برنوسی تصریح کرد: دیروز حماسه سازان خرمشهر در سنگر ها از کیان ایران اسلامی دفاع کردند و امروز ما با سلاح اقتصاد مقاومتی و خودکفایی که همانا پرداختن به حمایت از کالای ایرانی است، مبارزه خود را در جبهه اقتصادی بصورت مستمر ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان