آخرین اخبار

15. خرداد 1397 - 15:16   |   کد مطلب: 33979
فرماندار تویسرکان گفت: مجموع اعتبار عمرانی امسال شهرستان تویسرکان، 24 میلیارد تومان اعلام شده است.

به گزارش رودآور؛ «حبیب مومیوند» در نشست هم اندیشی با دهیاران و شوراهای دهستان کرزانرود تویسرکان اگفت: اعتبار تخصیص یافته به شهرستان تویسرکان پاسخگوی همه نیازها نیست و می طلبد که مدیران دستگاه های اجرایی از تمامی ظرفیت ها و توان خود برای جذب اعتبارات ملی استفاده کنند.
وی تصریح کرد: 85 درصد از مجموع اعتبارات مالی در وزارتخانه ها و در پایتخت کشور توزیع می شود و مدیران دستگاه های اجرایی باید علاوه بر اعتبارات شهرستانی و استانی، با پیگیری های مستمر در جذب اعتبارات ملی بکوشند.
مومیوند با اشاره به شتاب گیری بیشتر روند خدمات رسانی در روستاها و توجه دولت به این بخش ابراز کرد: از هیچ مدیری پذیرفته نیست که با بهانه کمبود یا نبود اعتبار، کار و فعالیت را به زمان اختصاص اعتبارات مالی موکول کند و از سال 94 تا کنون به اندازه همه سال های قبل از آن، طرح بهسازی در روستاهای تویسرکان به مرحله اجرا درآمده است.
وی گفت: اکنون گسترش آبیاری نوین و تحت فشار در روستاها، پیشبرد طرح های بهسازی و مهمتر از همه برنامه ریزی و تلاش برای ایجاد فرصت های جدید شغلی از مهمترین وظایف مسوولان مرتبط با امور روستاها و دهیاران به شمار می رود.
فرماندار تویسرکان افزود: امسال نیز مانند سال گذشته شاهد برگزاری جشنواره گردو و صنایع مبل و منبت در شهرستان هستیم که فرصت بسیار خوبی برای معرفی توانمندی های شهرستان و ایجاد فرصت های متنوع شغلی به حساب می آیند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان تویسرکان از سوی وزارت جهاد کشاورزی به عنوان شهرستان آزمونه(پایلوت) طرح اصلاح باغ های گردو برگزیده شده تاکید کرد: باغداران تویسرکانی به اجرای داوطلبانه این طرح گرایش پیدا کرده اند که نتیجه آن بهره وری حداکثری از باغ های گردو و افزایش سطح کمی و کیفی محصول در این بخش است.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان