آخرین اخبار

15. خرداد 1397 - 15:39   |   کد مطلب: 33981
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان در 50 روز گذشته تاکنون 9 نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به گفته «علیمردان طالبی» مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گذشته تاکنون 9 نفر جان خود را از دست دادند.

 در این میان دو نفر تویسرکانی، دو نفر نهاوندی، یک نفر اسدآبادی، یک نفر رزنی بر اثر برخورد آذرخش جان به جان آفرین تسلیم کردند.
جوان ۲۴ ساله از اهالی روستای قلعه نو و پیرمرد ۷۰ ساله در روستای بوجان هر دو نفر فوتی از تویسرکان، دو برادر از توابع بخش خزل نهاوند، یک جوان ۲۲ ساله ساکن روستای حسام آباد از شهرستان اسدآباد، یک جوان ۲۴ ساله رزنی از اهالی روستای قلعه جوق جز آمار فوتی های استان همدان بر اثر برخورد صاعقه بودند.

همچنین حدود ساعت ۱۶ عصر شنبه ۱۲ اردیبهشت، پنج نفر از اهالی روستای توسک سفلی که در باغات این محل در حال کار بودند بر اثر صاعقه کشته و مجروح شدند.

جان باختگان، به ترتیب ۲۵، ۳۰ و ۶۷ ساله بودند که متاسفانه به شکل دلخراشی بر اثر برخورد مستقیم صاعقه جان باختند و ۲ نفر دیگر نیز به شدت مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.
بر طبق آمارهای غیر رسمی دو نفر دیگر از اهالی روستاهای تویسرکان نیز در براثر برخورد صاقه جان خود را از دست دادند که به دلیل فوت در محل دیگر به بیمارستان تویسرکان منتقل نشدند.
بدین تریبت آمارهای غیررسمی از فوت 11 نفر براثربرخورد صاعقه در همدان خبر می دهند.
زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان