آخرین اخبار

16. خرداد 1397 - 5:35   |   کد مطلب: 33988
امام جمعه تویسرکان گفت: جامعه امروز بیشتر از هر زمان دیگر نیازمند تبیین ابعاد حقیقی و به دور از تحریف شخصیت امام خمینی(ره) است.

به گزارش رودآور؛ عضر روز گذشته محفل انس باقرآن کریم و همزمان مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)
باحضورقاریان بین المللی درمسجدجامع تویسرکان برگزارشد.

 «حجت الاسلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان در گفت و گویی که با خبرنگار تسنیم داشت، گفت: جامعه امروز بیشتر از هر زمان دیگر نیازمند تبیین ابعاد حقیقی و به دور از تحریف شخصیت امام خمینی(ره) است.
حجت الاسلام مرتضی موحدی اظهار کرد: مکتب امام(ره) مکتب شیعه ناب و حرکت در مسیر ایجاد حکومت اسلامی و استقرار حاکمیت ارزش های دینی در جامعه است.
امام جمعه تویسرکان افزود: امام راحل(ره) با الهام از منطق قرآن کریم و سیره اهل بیت(علیهم السلام) هرگز سر سازش با سردمداران نظام کفر و سلطه جهانی نداشت و امید بستن و وابستگی به ابرقدرت های ظاهری جهان را به هیچ وجه بر نمی تافت.
حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه استکبار ستیزی، تکیه بر قدرت لایزال و وعده های راستین الهی، اعتقاد به توانمندی ها و اقتدار ملت بزرگ ایران و خود باوری از ویژگی های امام خمینی(ره) بود  تضریح کرد: ساده زیستی و تلاش برای عزت، اقتدار و سربلندی ملت ایران از دیگر شاخصه های شخصیتی امام راحل(ره) بود که نباید به بهانه های مختلف به فراموشی سپرده شود.
وی عنوان کرد: برخی می خواهند امام راحل(ره) را آن طور که مطابق میل، تفکر سیاسی و منافع خودشان است معرفی کنند و وظیفه همه اندیشمندان، نخبگان، انقلابیون و عموم مردم است که از تحریف شخصیت حقیقی امام جلوگیری کنند.
امام جمعه تویسرکان گفتمان انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی را که امام خمینی(ره) طلایه دار آن در عصر حاضر است را زمینه ساز گسترش تمدن نوین اسلامی در جهان دانست و ابراز کرد: امروز رهبر معظم انقلاب با تمام توان در مسیر روشن امام خمینی(ره) حرکت می کند و اطاعت از منویات و سیاستگذاری های کلان ایشان در حقیقت تداوم راه روشن امام است.
وی گفت: اکنون مبانی و ارزش های الهی انقلاب اسلامی تنها محصور در مرزهای ایران اسلامی نیست و ارزش های الهی انقلاب فراسوی مرزها را در نوردیده و بسیاری از آزادیخواهان جهان را به شور و خروش درآورده است.
حجت الاسلام موحدی تاکید کرد: دور نیست آن زمانی که ملل آزاد اندیش جهان، مدیریت ظالمانه و ناعادلانه جهانی را که به دست ابرقدرت های زیاده خواه است دچار سقوط و فروپاشی کنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان