آخرین اخبار

22. خرداد 1397 - 15:59   |   کد مطلب: 34060
در خصوص اینکه برخی در تلاشند قدرت دفاعی ایران را تضعیف کنند افزود: همه باید بدانند که قدرت دفاعی ایران نه قابل مذاکره است و نه قابل بحث و هر کسی که در تضعیف و تخریب قدرت دفاعی و موشکی ما صحبت کند بدون شک دشمن و خائن به کشور و ملت است چه داخلی باشد و چه خارجی، فرقی ندارد.

به گزارش رودآور؛ سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه دفاع ملی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص وظایف مردم و مسئولان پس از خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: مهمترین وظیفه مردم و مسئولان در شرایط فعلی باید توجه و تمرکز روی موضوع اقتصاد مقاومتی باشد.

 

وزیر اسبق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: در این برهه اعتماد به توان ملی و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود کشور که بسیار فراون است  بی تردید می تواند نیاز ما به دیگر کشورها را بسیار کمرنگ کند.

 

سردار وحیدی در پاسخ به این سئوال که با خروج آمریکا از برجام آیا می توان به کشورهای اروپائی اعتماد کرد یا نه گفت: اروپائیان هم در این موارد بسیار بد سابقه هستند و نه تنها قابل اعتماد نیستند بلکه مطئنا در این شرایط بدنبال اهداف خود خواهند بود لذا ما نباید به راحتی به آنها اعتماد کنیم.

 

رئیس دانشگاه دفاع ملی با اشاره به اینکه اروپائی ها اصلا قابل اعتماد نیستند تصریح کرد: ما باید نگاهمان را به داخل برگردانیم و با اتکا به توانایی های خودمان کار را جلو ببریم.

 

وزیر اسبق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص اینکه برخی در تلاشند قدرت دفاعی ایران را تضعیف کنند افزود: همه باید بدانند که قدرت دفاعی ایران نه قابل مذاکره است و نه قابل بحث و هر کسی که در تضعیف و تخریب  قدرت دفاعی و موشکی ما صحبت کند بدون شک دشمن و خائن به کشور و ملت است چه داخلی باشد و چه خارجی، فرقی ندارد.

 

سردار وحیدی در خصوص حرفهای نتانیاهو که هرازگاهی درباره ایران و مردم ایران می کند گفت: او با جنایت های بسیار شنیعی که در حال انجام دادن است و از طرفی مشکلات بزرگی که در داخل دچار آن شده بسیار ترسیده و دستپاچه شده است لذا اظهارات و حرفهای او برای ما هیچ ارزشی ندارد.

 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان