آخرین اخبار

22. خرداد 1397 - 14:42   |   کد مطلب: 34068
چهارمین نمایشگاه «خانه مدرن مبلمان و لوستر» از از 28 خردادماه تا دوم تیرماه در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، چهارمین نمایشگاه خانه مدرن مبلمان و لوستر از 28 خردادماه تا دوم تیرماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این نمایشگاه 76 شرکت‌کننده از استان‌های تهران، اصفهان، گلستان، مازندران ،یزد، کرمانشاه، مرکزی، البرز و همدان در زمینه‌ مبلمان سلطنتی، راحتی و کلاسیک، لوستر و چراغ‌های روشنایی، صنایع چوبی، کالای خواب، نهار خوری و سرویس خواب، محصولات خود را در فضایی بالغ بر 5 هزار متر مربع و در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه عرضه می‌کنند.

حمایت از تولید داخلی و محصول ایرانی مهم‌ترین هدف برگزارکنندگان این نمایشگاه است و تنوع اجناس و قیمت‌ها،کیفیت مناسب و استفاده از طرح‌ها و ایده‌های مبتکرانه و جدید از مزایای این نمایشگاه  خواهد بود که بازدیدکنندگان را در انتخاب محصول مورد نظر یاری می‌کند.

فضای رقابتی ایجاد شده در این نمایشگاه سبب می‌شود که شرکت‌کنندگان در ارائه مدل‌ها و گونه‌های مختلف محصولات خود دست به نوآوری زده و در ضمن استفاده از آخرین طرح های جهانی، ایده‌های متناسب با فرهنگ ایرانی را نیز در نظر داشته باشند.

لازم به ذکر است این نمایشگاه هر روزه از ساعت 16 تا 21  و در روز جمعه از ساعت 10 تا 21 پذیرای همشهریان خواهد بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان