آخرین اخبار

28. خرداد 1397 - 1:06   |   کد مطلب: 34097
رزرو بلیت آسیایی برای جواهر والیبال همدان
والیبالیست همدانی مسافر جاکارتا شد
رئیس هیات والیبال استان همدان گفت: بسیار خوشحالیم که در لیست اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 نام والیبالیست همدانی به چشم می‌خورد.

به گزارش رودآور؛ کریم ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: نفرات تیم "ب" ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا در شرایطی اعلام شد که سعید جواهری‌توانا والیبالیست ارزنده و افتخارآفرین استان همدان نیز با نظر کادر فنی به این رویداد مهم اعزام خواهد شد.

وی با اشاره به سال پرکار والیبال ایران عنوان کرد: به دلیل حضور تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های والیبال و رقابت‌های قهرمانی جهان، هیات رئیسه فدراسیون تصمیم به اعزام تیم دوم ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا را در دستور کار قرار داد و بر این اساس کادرفنی 34 بازیکن را به عنوان نفرات اعزامی معرفی کرده است.

رئیس هیات والیبال استان همدان خاطرنشان کرد: در دوره قبلی بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره‌جنوبی، آرمین تشکری از همدان در قالب تیم ملی کشورمان عنوان قهرمانی این دوره از بازی‌ها را کسب کرد.

وی افزود: خوشحالیم که در این دوره از بازی‌های آسیایی نیز به احتمال بسیار زیاد یک نماینده خواهیم داشت و سعید جواهری‌توانا که دارای افتخارات متعددی است، از اعتبار والیبال همدان دفاع خواهد کرد.

گفتنی است، نکته جالب درباره لیست اعزامی تیم ملی به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا این است که چند بازیکن از تیم اصلی که هم اکنون زیر نظر کولاکوویچ کار می‌کنند و در لیگ ملت‌ها به میدان می‌روند هم در تیم ملی "ب" حضور دارند.

این در حالی است که گفته شده بود اعزام تیم ب برای استراحت دادن به بازیکنان تیم اصلی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان است.

انتهای پیام / 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان