آخرین اخبار

7. تير 1397 - 5:23   |   کد مطلب: 34141
رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان عنوان کرد:
تبیین مضرات مصرف مواد مخدر توسط مبلغان در تویسرکان
رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: ۳۰ نفر از مبلغان شهرستان تویسرکان مضرات مصرف مواد مخدر را برای مردم تبیین کردند.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، حجت‌الاسلام علی کاروند روز گذشته در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر بابیان اینکه اسلام نمی تواند در قبال مسائل و مشکلات روز از قبیل مواد مخدر و اعتیاد و دهها مسئله دیگر بدون رای و نظر باشد، گفت: رسالت بخش های فرهنگی جامعه همچون حوزه های علمیه و تبلیغات اسلامی در این خصوص مشخص است.

وی گفت: این نهادهای فرهنگی به‌عنوان پرچمداری اصیل و توانا باید سنگینی این رسالت را به دوش کشیده و پاسخگوی مسائل علمی جهان اسلام و مشکل گشای جوامع اسلامی باشد.

حجت الاسلام کاروند گفت: ریشه ای ترین تلاش در راه مقابله با پدیده های شومی همچون مواد مخدر که بتواند جامعه را در مسیر پیشگیری از این آفتها واکسینه کند، پرداختن به فعالیت فرهنگی در زمینه های گوناگون اعتقادی، فکری، هنری، تبلیغی و غیره است.

وی تاکید کرد: تلاش بی وقفه فرهنگی تضمین کننده بهره دهی فعالیت سایر بخشها است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان عنوان کرد: در این راستا توجه به ویژگیهای فرهنگی هر جامعه به خصوص در بعد عقاید مذهبی مهم است.

وی بابیان اینکه باید جامعه و بخصوص جوانان را از ورطه مفاسدی چون مواد مخدر و اعتیاد به آن باز داشت، گفت: وظیفه و تکلیف شرعی هر فرد را در این باره مشخص است و آحاد جامعه و ارگانهای مختلف باید با توجه به نظر شرع و قانون الهی به وظیفه خود عمل کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: در همین خصوص ۳۰ نفر از مبلغان شهرستان تویسرکان مضرات مصرف مواد مخدر را برای مردم تبیین کردند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان