آخرین اخبار

11. تير 1397 - 6:41   |   کد مطلب: 34157
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت عمومی، رویکرد اصلی طرح اعتلای بسیجیان است، گفت: در اجرای ریز به ریز تمامی برنامه های این طرح خدمت رسانی به آحاد مردم سرلوحه کار قرار گرفته، چرا که این انقلاب مدیون همین مردم است و خدمت به آنان یک ضرورت و وظیفه است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ از وظایف مهم بسیج و سپاه را می توان تبیین و تلاش در راستای زمینه سازی برای اجرای منویات رهبری در جامعه عنوان کرد، بسیج ذاتاً در حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام در دهه های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی وارد میدان عمل شده است و در این میان طرح اعتلای بسیج با رویکرد خدمات رسانی به مردم و جلب رضایت عمومی و بصیرت افزایی در بین آحاد مردم برای ناامید کردن دشمنان اسلام و انقلاب در آماج تحریم ها، قابل تقدیر است که مورد توجه این قشر قرار گرفته است.

ارتقای امنیت و آرامش روانی، برنامه های عام المنفعه، رفتن به سمت مهیا شدن شرایط لازم برای اعتلای پایگاه مسجد محور در راستای اثربخشی مسائل فرهنگی، اعتقادی، سیاسی و اجتماعی در جامعه با محوریت وحدت سه رکن روحانی مسجد، هیئت امنا و بسیجیان آن محله؛ سرانجام نقطه هدف را به سمت تربیت و پرورش بسیجی مؤمن، انقلابی و ولایتمدار هدایت می کند.

از این رو به سراغ «مرتضی سیاهوشی» فرمانده جدید سپاه ناحیه تویسرکان می رویم تا اهداف و برنامه های وی را در این زمینه جویا شویم.

سرهنگ سیاهوشی در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: از اهداف اصلی بسیج و سپاه حفظ نظام اسلامی و دستاوردهای آن و خدمت به مردم است.

وی اظهار کرد: پیشبرد اهداف نظام، با حفظ وحدت و دوری از تنش با محوریت و تکیه بر ولایت فقیه و نیز مراقبت از خطوط قرمز نظام را هم می توان از دیگر اهداف عالیه سازمان بسیج برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه طرح اعتلای بسیج با محوریت خدمت رسانی به مردم شکل گرفته است، افزود: گشت های محله محور در راستای حفظ امنیت و اردوهای جهادی با تفکر و هویت بخشی محرومیت زدایی تنها با رویکرد خدمت رسانی به مردم در دست اجرا شدن است.

سرهنگ سیاهوشی تصریح کرد: کمک در رفع آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد در قالب طرح کرامت و طرح جهاد سلامت به منظور ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم در مناطق محروم، صندوق های قرض الحسنه با محوریت کمک به معیشت مردم و توجه ویژه به خانواده معزز شهدا، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، همه و همه از دیگر برنامه های مرتبط با طرح اعتلای بسیج است.

وی تأکید کرد: در اجرای ریز به ریز تمامی برنامه های این طرح خدمت رسانی به آحاد مردم سرلوحه کار قرار گرفته، چرا که این انقلاب مدیون همین مردم است و خدمت به آنان یک ضرورت و وظیفه است.

زنگنه 

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان