آخرین اخبار

20. تير 1397 - 10:00   |   کد مطلب: 34210
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان:
قاچاقچیان گوشی در همدان به دام افتادند
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچیان گوشی در همدان به دام قانون افتاده و 8 میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش رودآور؛ علیرضا حسن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از جریمه 8 میلیارد ریالی قاچاقچیان گوشی در همدان خبر داد و اظهار کرد: قاچاقچیان گوشی در همدان به دام قانون افتادند.

وی بیان کرد: این قاچاقچیان گوشی‌ها را از شهرهای مرزی به سمت تهران حمل می‌کردند که پس از تعقیب و گریز و دستگیری علاوه بر ضبط کالا و خودرو حمل قاچاق به پرداخت جزای نقدی نیز محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: ماجرا از این قرار بود که دو نفر یک‌هزار 591 دستگاه گوشی تلفن همراه و 70 دستگاه تبلت به ارزش 8 میلیارد و 371 میلیون و 615 هزار و 827 ریال را به صورت جاسازی در دو خودرو سواری از شهرهای مرزی به سمت تهران حمل می‌کردند که پس از تعقیب و گریز دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی همدان پس از اجرای تشریفات قانونی و تحقیقات کافی محکومان را علاوه بر ضبط کالا و خودرو حمل قاچاق به نفع دولت در پرونده‌های جداگانه مجموعاً به پرداخت مبلغ 8 میلیارد و 502 میلیون و 200 هزار ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسن پور در پایان با تأکید بر رعایت قانون، از مردم خواست در صورت مواجهه با هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن 32523442 اداره‌کل، سامانه پیامکی 1000127 اتاق اصناف و تارنمای t135.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان