آخرین اخبار

20. تير 1397 - 13:56   |   کد مطلب: 34213
فرماندار تویسرکان از روزهای پایانی سال ۹۶ تا کنون بیش از شش هزار مورد بازرسی از بازار تویسرکان صورت گرفته که مردم انتظار دارند با این حجم از بازرسی‌ها با متخلفان در بازار به صورت مشهودتر برخورد شود.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم از تویسرکان، حبیب مومیوند ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار شهرستان تویسرکان اظهار داشت: اکنون دشمنان ملت و نظام اسلامی ایران و در راس آنها آمریکا یک جنگ تمام عیار اقتصادی را بر ما تحمیل کرده‌اند که وحدت، همدلی و هم‌افزایی همه جریان‌های سیاسی رمز پیروزی در این نبرد سخت است.

وی افزود: نباید با دامن زدن به اختلاف نظرها و تفرقه افکنی‌ها، جمهوری اسلامی ایران را در مقابل دشمنان خود و در جریان جنگ اقتصادی در موضع ضعف قرار دهیم.

مومیوند با بیان اینکه میزان بازرسی‌های صورت گرفته از بازار و اصناف مختلف آن در تویسرکان افزایش یافته تصریح کرد: با این حال چون جلب رضایت حداکثری مردم و جلوگیری از افزایش بی‌حساب و کتاب قیمت‌ها در اولویت قرار دارد باید بازرسی‌های نظارتی بر بازار، بیشتر و دقیق‌تر شود.

وی گفت: از روزهای پایانی سال 96 تا کنون بیش از شش هزار مورد بازرسی از بازار تویسرکان صورت گرفته که مردم انتظار دارند با این حجم از بازرسی‌ها با متخلفان در بازار به صورت مشهودتر برخورد شود.

فرماندار تویسرکان تاکید کرد: اکنون ایجاد رضایت حداکثری در میان اقشار مختلف مردم، جلوگیری قاطع از افزایش غیر قانونی و بدون حساب و کتاب قیمت‌ها، آرامش در بازار و برخورد قاطع و بازدارنده با متخلفان احتمالی در اولویت رویکردهای تنظیم بازار شهرستان قرار دارد.

وی از روند فعالیت و انتخابات اتاق اصناف تویسرکان و ورود نه چندان موثر اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان به این انتخابات انتقاد و ابراز کرد: نباید یک انتخابات ساده که راهکارهای قانونی آن کاملاً شفاف و روشن است به یک چالش برای یک شهرستان تبدیل شود.

فرماندار تویسرکان خواستار ورود دقیق و جدی تر اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان به مقوله نظارت بر امور مختلف بازار و روند فعالیت اتاق اصناف شد.

وی تصریح کرد: از همه مردم می‌خواهیم که تخلفات احتمالی در بازار را گزارش دهند تا از سودجویی های عده‌ای منفعت طلب جلوگیری شود و شاهد برهم خوردن نظم و آرامش بازار نباشیم.

مومیوند از توزیع 13 تن و 500 کیلوگرم گوشت قرمز گرم در تویسرکان در شش مرحله با قیمت هر کیلو 34 هزار و 500 تومان و در روزهای اخیر خبر داد و گفت:  مدیران کل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و دامپزشکی استان همدان همکاری خوبی در این زمینه با شهرستان تویسرکان داشتند.

وی تاکید کرد: مدیران و مسئولان دستگاه های نظارتی باید شخصاً در متن بازار حضور داشته باشند و به مکاتبات اداری با استان بسنده نکنند چون استان پاسخگوی کارها و امور شهرستان نیست.

فرماندار تویسرکان گفت: روند توزیع گوشت قرمز گرم وارداتی با قیمت مصوب تا زمانی که در کشور ادامه داشته باشد در تویسرکان نیز تداوم خواهد یافت و علاوه بر یک عامل توزیع در میدان امام خمینی(ره) تویسرکان، یک عامل توزیع در سرابی و یک عامل توزیع در میدان فرشید اضافه خواهد شد و توزیع این گوشت در بخش قلقلرود و شهر سرکان نیز انجام می شود.

وی افزود: پیش بینی می شود امسال 63 هزار تن تولید جو و گندم در شهرستان تویسرکان داشته باشیم که 38 هزار تن از این میزان مربوط به محصول جو و 25 هزار تن مربوط به محصول گندم است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان