آخرین اخبار

22. تير 1397 - 11:49   |   کد مطلب: 34223
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: بیمارستان قائم(عج) تویسرکان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش رودآور به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نفر در این پروژه مشغول به کار هستند و کار نیز با پیشرفت قابل قبولی در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه کار ساخت و ساز این بیمارستان یک روز هم تعطیل نشده است، افزود: علت عدم اتمام پروژه در سال ۹۶ تنها افزایش حجم کار بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان به دلیل ویژگی های خاص با ساختن یک ساختمان معمولی متفاوت است، عنوان کرد: سرعت کار خوب بوده و به لحاظ زمانی این پروژه در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است بیمارستان ۹۶ تختخوابی قائم تویسرکان از سال ۸۷ کلنگ زنی شده و با جانمایی هایی که انجام شده تعداد تخت ها به ۱۵۴ تخت افزایش یافته است.

این بیمارستان دارای ۶ طبقه با اسکلت بتنی و دارای ۱۵۴ تخت با مساحت زیربنا به متراژ ۱۶ هزار و ۹۳۴ متر مربع و دارای بخش های سی تی اسکن، دیالیز، اهدای خون، اورژانس، درمانگاه، دندانپزشکی، رادیولوژی، چشم پزشکی، واکسیناسیون و آندوسکوپی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، ICU، NICU، LDR، زنان و زایمان، کودکان، CCU، جراحی، داخلی و اداری و مهدکودک است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان