آخرین اخبار

22. تير 1397 - 10:52   |   کد مطلب: 34225
فرماندار تویسرکان گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان طرح در حوزه تامین آب در شهرستان تویسرکان هم اکنون در حال اجراست.

به گزارش رودآور؛ حبیب مومیوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: اکنون طرح ساخت سد خرمرود با برآورد اعتباری افزون بر 300 میلیارد تومان در حال اجراست که آب آشامیدنی روستاهای پر تعداد دهستان خرمرود را تامین می‌کند.

وی افزود: طرح تصفیه خانه سد سرابی به روش بی.او.تی و با مشارکت بخش خصوصی با برآورد اعتباری بیش از 30 میلیارد تومان نیز در حال اجرا است.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه از مجموع 19 مجتمع آبرسانی اولویت‌دار روستایی در استان همدان، چهار مجتمع مربوط به شهرستان تویسرکان است، تاکید کرد: همچنین طرح خط انتقال آب سد سرابی به شهر تویسرکان اکنون نزدیک به 100 درصد پیشرفت دارد و در مراحل پایانی اجرایی قرار دارد.

وی با اشاره به پیشبرد مراحل اجرایی ایستگاه قطار روستای بابا کمال تویسرکان تصریح کرد: این طرح با برآورد اعتباری معادل10 میلیارد تومان در حال ساخت است و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نیز برای ایجاد راه دسترسی کوتاه به این ایستگاه از مسیر روستاهای دارانی علیا، بوستاندر و میانده اعتبار خوبی تخصیص یافته است.

فرماندار تویسرکان ابراز کرد: در سال 96 شاهد اجرای توسعه آبیاری تحت فشار و آبرسانی با لوله به باغ ها و مزارع تویسرکان در وسعتی نزدیک به یک هزار هکتار بودیم و اکنون به دنبال افزایش زمین‌های بهره مند از این طرح هستیم.

وی گفت: در حوزه ورزش تویسرکان نیز شاهد بهره‌برداری از سالن ورزشی کارگران و بانوان بودیم که سرانه ورزشی شهرستان تویسرکان را افزایش داد و تلاش می کنیم تا قبل از اتمام سال 97 شاهد بهره‌برداری از استخر شنای بانوان تویسرکان باشیم.

فرماندار تویسکان تصریح کرد: بر اساس اظهارات معاون درمانی وزیر بهداشت و درمان، تجهیز بیمارستان در حال ساخت قائم(عج) تویسرکان در اسرع وقت و در امسال آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان