آخرین اخبار

21. تير 1397 - 12:55   |   کد مطلب: 34226
کارشناس تبلیغات اسلامی تویسرکان عنوان کرد
ثبت اطلاعات ۱۶۰ مداح تبلیغات اسلامی تویسرکان در سامانه طوبی
کارشناس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از ثبت و تأیید اطلاعات ۱۶۰ مداح در سامانه طوبی و صدور کارت شناسایی مداحان وابسته به تبلیغات اسلامی خبر داد.

به گزارش رودآور؛ محمد افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر از ثبت و تأیید اطلاعات ۱۶۰ مداح در سامانه طوبی و صدور کارت شناسایی مداحان وابسته به تبلیغات اسلامی خبر داد.

وی افزود: طی هماهنگی انجام شده بین تبلیغات اسلامی با مداحان شهرستان شهرستان تویسرکان این کار با جدیت تمام انجام و اطلاعات تمامی مداحان شهرستان در این سامانه ثبت شد.

افشاری افزود: به تمامی هیئات مذهبی شهرستان اطلاع‌رسانی شده که مداحان هیئات خود را تا پایان مرداد ماه جاری برای ثبت در سامانه طوبی به اداره تبلیغات اسلامی معرفی کنند.

وی بابیان اینکه سامانه طوبی همان بانک اطلاعات تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی است، گفت: برای برنامه‌ریزی درست نیازمند اطلاعات صحیح و به‌موقع هستیم و تا زمانی که ما اطلاعاتی از وضعیت نیروی انسانی، مکانی، خدمات تشکل‌های دینی و سطوح خدمتی آن‌ها و یا جغرافیای تأثیر آن‌ها و مخاطبانشان در محصولات فرهنگی و شناسایی اولویت‌های جامعه بر اساس آمایش سرزمینی نباشد نمی‌توان برنامه‌ای مدون و صحیح برای ساماندهی امور مذهبی و فرهنگی داشت.

افشاری تاکید کرد: این سامانه باهمت سازمان تبلیغات اسلامی کشور درصدد جمع‌آوری اطلاعات و ارائه کد ملی تبلیغی به تمام تشکل‌های دینی، مداحان و روحانیان آن‌ها است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان