آخرین اخبار

23. تير 1397 - 8:53   |   کد مطلب: 34229
یک کارشناس مسائل سیاسی با ببیان اینکه شل حجابی، برهم زننده امنیت روانی و زمینه ساز افزایش و تهییج مزاحمان نوامیس مردم است، گفت: متأسفانه برخی از بانوان تحت تأثیر رسانه های دیداری و شنیداری دشمن راهی را انتخاب کردند، که راه صهیونیست هایی است که می خواهند بنگاه های فروشگاه های لباس خود را بچرخانند و از زن به عنوان یک ابزار تبلیغ کالا استفاده کنند و امنیت روانی جامعه مسلمانان را به خطر بیاندازند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ مسئله حجاب مسئله ای ساده نیست که بتوان از آن به راحتی گذشت، اصل حجاب برای یک بانو، هویت و شخصیت می آورد و او را از تعرض ها حفظ می کند، با وجود آن که غرب خود قربانی ناامنی های روانی و اجتماعی بسیاری به دلیل نوع پوشش بانوان در جامعه خود شده اند، این نسخه شوم را برای کشورهای مسلمان به ویژه بانوان و مردان ایرانی پیچیده تا غیرت زنان و مردان کشورمان را بربایند و با بی هویت شدن اصل یک ملت، بر آنان چیره شوند و کام جویی کنند.

این روزها، آمارها یکی پس از دیگری نشان از خشونت مردان علیه زنان در جامعه غربی می دهد، اگرتصور می کنید "بی حجابی و یا بدحجابی مفیداست پس بدانیدازهرپنج زن و 71 مردآمریکایی یک نفرتجاوزجنسی راتجربه می کند.

حقوق زن غربی یعنی اینکه ازهر 16 متجاوزبه عنف امریکایی 15متجاوزهرگز به خاطرجنایت خود مجازات نمی شوند.

این است حقیقت غرب از اینکه به دنبال ایجاد ناامنی روحی و روانی در جامعه بشری برای از بین بردن آنان و چیرگی بر کشورهایشان است و در طول تاریخ هم ادامه داشته و گاهی برای اینکه نیروی امنیتی یک کشور را سست اندیش و تضعیف کنند زنان بدحجاب و یا بی حجاب را روانه کوچه بازار می کردند که با اندک مطالعه در طول تاریخ به آن می توانیم پی ببریم و این روزها دشمنان همچنان از حربه و نقشه به ویژه با بهره گیری از رسانه های تبلیغاتی گسترده و شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای برهم زدن امنیت روانی و اجتماعی کشورها سودجویی می کنند تا با به چالش کشاندن مسئله حجاب و بهره کشی از زنانی که خود را فروخته و به همگان عرضه می کنند برنامه های جنایت گونه خود را پیش ببرند.

در این باره و مسائل سیاسی پشت پرده چرایی حربه دشمن از ایجاد زمینه برای بدحجابی در جوامع اسلامی به ویژه ایران به سراغ یک کارشناس می رویم.

*حجاب داشتن، یک مسئله فطری است

«محمود قاسمی» کارشناس مسائل سیاسی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: مسئله حجاب جز مسائل فطری بشر است و بر اساس آیات قرآن هیچ انسان سالمی چه مرد و چه زن برهنگی را دوست ندارد، در قرآن مجید آمده که زمانی که حضرت آدم و هوا از بهشت به زمین فرود آمدند، بدن هایشان برهنه شد و آن ها از یکدیگر خجالت می کشیدند و از برگ های درختان به عنوان ساتر و لباس برای خود استفاده کردند.

*فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله ایران نشان می دهد، بانوان کشورمان برهنگی را دوست ندارند

وی با بیان اینکه انسانی که فطرتش سالم است، هیچ گاه دوست ندارد برهنه باشد، چرا که به صورت ذاتی از برهنگی خجالت می کشد، اظهار کرد: درباره مسئله، حجاب حتی اگر به کتیبه های برجای مانده از ایران باستان در نقاط مختلف کشور از جمله تخت جمشید که مربوط به حدود سه هزار سال پیش است، نگاهی بیاندازیم مشاهده می کنیم که هیچ بانوی عریان ایرانی در آن تندیس ها و کتیبه ها نیست و حتی در آن تندیس ها، بانوان از لباسی بهره مند شده اند که تمام بدنشان پوشیده است و نشان دهنده فرهنگ و تمدن ایرانیان در آن دوران بر اساس همین فطرت بشری است که برهنگی را دوست نداشتند.

کارشناس مسائل سیاسی کشورمان افزود: همچنین مجسمه ای از زن و مرد پارتی در موزه ایران باستان مربوط به دوران پارت ها که در حدود دو هزار و 400 سال پیش به عنوان یکی از اقوام ایرانی زندگی می کردند موجود است و نشان می دهد هم مرد پارتی و هم زن پارتی بدنشان به طور کامل پوشش دارد.

*رضاشاه چیزی از فرهنگ نمی دانست و به تصور خام خود، با بی حجابی به دنبال ایجاد تمدن بود!

قاسمی همچنین در ادامه عنوان کرد: رضاشاه از نظر محتوایی سوادی نداشت که بخواهد اعمال مدیریتی در حوزه فرهنگی کشور داشته باشد و قزاقی بود که در عرصه نظامی گری بزرگ شده بود، زمانی که او با آتاتورک دیدار کرد تحت تأثیرآموخته های غربی قرار گرفت و بعد اعلام کرد که راه نجات کشور و تمدن دار شدن کشور این است که پوشش را از سر زنان ایرانی بردارد!

*شکست خوردن تلاش مذبوحانه رضاشاه و صدور انقلاب و حجاب از ایران به سایر کشورها

وی تصریح کرد: ماجرای تلخ گوهر شاد و بعد با اجبار شرطه های رضاخان در جای جای این کشور برای کشیدن روسری و چادر از سر بانوان ایرانی در طول هفت سال تلاش مذبوحانه به نتیجه نرسید و مردم ایران و به ویژه بانوان ایرانی به شدت مقاومت کردند و هزاران کشته و زخمی به خاطر حفظ حجاب تقدیم کردند.

کارشناس مسائل سیاسی کشورمان افزود: و اما پس از آن به برکت انقلاب اسلامی و صدور آن به سراسر دنیا، کم کم دولت هایی در کشور ترکیه بر سر کار آمدند که مردم آن به ویژه بانوان محجبه شرط رأی دادن به کاندیداهای ریاست جمهوریشان را آزاد شدن حجاب  قرار می دهند.

*بدحجابی و بی حجابی و مانکن شدن زنان، راهکار بنگاه های صهیونیستی برای فروش محصولات خودشان است

قاسمی با اشاره به اینکه مسئله تأسف بار، حضور برخی بانوان با لباس ها و پوشش هایی که نباید، در خیابان ها است آن هم برای کشوری که منشاء صدور حجاب به دیگر کشورها بوده، گفت: امروز الگوی بانون ایرانی دردنیا به مظهر حجاب خودش را نشان می دهد، اما برخی از بانوان تحت تأثیر رسانه های دیداری و شنیداری دشمن راهی را انتخاب کردند، که راه صهیونیست ها است و راه کسانی است که می خواهند بنگاه های فروشگاه های لباس خود را بچرخانند و از زن به عنوان یک ابزار تبلیغ کالا استفاده می کنند.

*کشورهای به ظاهر متمدن غرب با آزادی و انتخاب حجاب ازسوی بانوان مخالف هستند اما قانون آزادی شیطان پرستی و هم جنس بازی تصویب می کنند!

وی همچنین ادامه داد: فرانسه که خود را به عنوان مهد دموکراسی دنیا و محور کشورهای اروپایی محسوب می کند و معیار این دموکراسی را آزادی دردین و عقیده می داند با حجاب بانوان که به حجاب خود به عنوان یک عقیده می اندیشند و نگاه می کنند، مخالفت و برخورد کرده و از سویی دیگر شیطان پرستی و هم جنس بازی را آزاد اعلام می کند.

کارشناس مسائل سیاسی کشورمان تصریح کرد: برخی از کشورهای اروپایی با همین الگوگیری نسبت به حجاب برای خودشان قانون هم تصویب می کنند، به طوری که شیطان پرستی و هم جنس بازی را به صورت قانونی به وجود می آورند که از آن دفاع کنند و مبارزه را با حجاب را هم از آن سو به صورت قانون  وضع می کنند، تا قوه قهریه آن کشور به مخالفت با موضوع حجاب بپردازد.

*ماجرای به شهادت رسیدن مروه شربینی، نمونه بارز خشونت غرب علیه زنان بانوان محجبه است

قاسمی گفت: ماجرای تلخ به شهادت رسیدن مروه شربینی یک بانوی محجبه در حضور قاضی دادگاه آن هم در کشوری مثل آلمان که ادعای دموکراسی دارد، همه موارد را درباره خشونت غرب علیه زنان محجبه را به خوبی نشان می دهد، تمام جرم این بانوی مصری مسلمان که گفته می شد باردار نیز بود در جلوی چشم دوربین های دنیا در یک کشور اروپایی روسری پوشیدنش بود و بعد از کسانی که مزاحمت برایش ایجاد کرده بودند شکایت می کند.

وی افزود: تأسف بارتر آن که آن فردی که مزاحمت برایش ایجاد کرده، با رایزنی و لاوی گری با سلاح سرد وارد دادگاه می شود و همان جا جلوی چشمان قاضی، آن بانوی محجبه را به شهادت می رساند.

*حجاب هویت و شخصیت برای بانوان همراه خود دارد و غرب از این مسئله برای خود احساس خطر می کند

کارشناس مسائل سیاسی کشورمان اظهار کرد: نوع نگاه غربی ها به موضوع حجاب در قالب یک احساس خطر است، احساس خطر از اینکه حجاب الگوی زن مسلمان است و اگر این الگو گسترش پیدا کند به طور قطع منافع تجاری شرکت ها و کمپانی های آنان را به چالش می کشاند.

قاسمی تصریح کرد: غربی ها می گویند اگر زنان مسلمان چه شیعه  چه سنی و حالا حتی غیر مسلمان به سوی حجاب بروند، این حجاب سبب ایجاد هویت و شخصیت در آنان می شود، که به دید یک انسان به خودشان نگاه کنند و طرح های شوم غربی ها برای استفاده ابزاری از زن به عنوان یک مانکن، کارگر ارزان و بی منت در کمپانی ها و فروشگاه ها با شکست روبرو می شود و محصولاتشان به فروش نمی رسد.

* رودخانه خروشان تهاجم فرهنگی دشمن، برای برهنه شدن بانوان ایرانی نقشه ها دارد

وی ادامه داد: از سویی دیگر غرب با صدور حجاب و تفکر انقلابی دارد کینه دارد و برای برهنگی یک زنان ایرانی و آزاده برنامه های شوم بسیاری طرح ریزی کرده اند، امیدواریمبرخی از زنان کشورمان که تحت تأثیر رسانه های دشمن قرار گرفته اند بر اساس اعتقاد خودشان و همچنین آیات قرآن و روایات به فطرشان بازگردند.

*بانوی بدحجاب، هوس رانان را به گناه تشویق و تهییج می کند

کارشناس مسائل سیاسی کشورمان گفت: اکثریت بانوان ایرانی اهل حجاب و پوشش هستند و این را بر اساس اعتقادات خودشان تا عمر دارند حفظ می کنند و به فرزندان خودشان هم می آموزند، اما عده ای هم تحت هجوم رودخانه خروشان تهاجم فرهنگی دشمن رها شدند، که بی تردید یک روز پشیمان می شوند و حقیقت برایشان آشکار می شود که رفتن به سمت بدحجابی نه تنها اشتباه بزرگی است بلکه دچار گناه و خسران هم می شوند.

قاسمی تصریح کرد: معادله خیلی ساده ای است  زمانی که یک بانو با وضع زننده ای در جامعه خودش را نشان می دهد در واقع چراغ سبز و چشمک به مردان هوس باز می زند و جامعه را به سمت گناه می کشاند، مجردها به نوعی به گناه آلوده می شوند و متأهل ها هم ممکن است با دیدن این بانوان بد حجاب نسبت به همسران خودشان، دید منفی پیدا کنند و به گناه پشت گناه روی می دهد.

شل حجابی، برهم زننده امنیت روانی جامعه و زمینه ساز افزایش و تهییج اراذل، اوباش و مزاحمان نوامیس مردم است

وی افزود: آن بانویی که با وضع نامناسبی در جامعه حضور می یابد، به نوعی برخی مردان را به طرف گناه و هوس تشویق و تهییج می کند، این عمل یک کار منفی است که به امنیت روانی جامعه آسیب می رساند و نتیجه آن پیدا شدن یک عده اراذل و اوباش در جامعه به عنوان مزاحمان نوامیس مردم و ناامن کردن اوضاع روحی و روانی جامعه است و نهایت دود این ناامنی یک روز به چشم افرادی که با پوشش نامناسب در جامعه حاضر می شوند هم می رود.

کارشناس مسائل سیاسی کشورمان ادامه داد: متأسفانه براثر بی توجهی و شل حجابی عده ای که تحت تأثیر رسانه های دشمن قرار گرفته اند، بر اساس آمارهای قوه قضائیه با افزایش آمار طلاق در کشور روبرو هستیم و یکی از دلایل افزایش آمار طلاق نوع پوشش یک خانم بوده که سبب شده افراد دیگری با او آشنا شوند و شوهر او هم از موضوع مطلع و در نهایت کارشان به طلاق کشیده شده است.

* بی بند وباری، آمارهای طلاق را افزایش داده است

قاسمی با بیان اینکه بی بند و باری آمارهای طلاق را افزایش داده است، عنوان کرد: افزایش بیماری هایی از جمله ایدز و افزایش ناامنی های اجتماعی و اینکه نیروی انتظامی اراذل و اوباش را از کف جامعه به عنوان مزاحمان نوامیس مردم جمع می کند، نشانه های نگران کننده ای است که به دلیل ایجاد ناامنی های روانی است که بانوان شل حجاب ایجاد کرده اند، بانوان فکر می کنند که پوششان نوعی آزادی است، در صورتی که از حقیقت آزادی به دور هستند.

*حجاب، هویت، شخصیت و قدرت یک زن است

وی ادامه داد: در بخش پایانی کتاب دکتر گرمارودی با محتوای و موضوع خانواده، مصاحبه هایی با بانوانی که پوشش نامناسبی داشتند و به دلایلی هر کدام در نهایت پوشش مناسبی را برای خود برگزیدند شده است و در یکی از همان مصاحبه ها آمده که از بانویی سوال می شود، چرا حجاب را انتخاب کردی و او می گوید " من تا زمانی که مانتویی و شل حجاب بودم، تمام حواسم به خودم بود اینکه چگونه راه بروم، مردم چطور بهمن نگاه می کنند،  کیف و لباس و کفشم چه رنگی باشد و در مجموع تمام زندگی ام اسیر نگاه مردها و قضاوت دیگران بودم، اما از آن زمانی که چادری شدم احساس یک هویت و قدرت می کنم و معنای آزادی واقعی را درک کردم، چرا که دیگر با پوشش، خودم را از نگاه های مسموم هواس آلود دور کرده و در جامعه بی دغدغه راه می روم"

*بانوان محجبه، مصونیت و امنیت روانی را هم به خود هدیه می دهند هم به جامعه

کارشناس مسائل سیاسی کشورمان با بیان اینکه در حقیقت شعار حجاب مصونیت است نه محدودیت ، یک واقعیت و حقیقت است، گفت: اگر بانوان جامعه همه حجاب داشته باشند این مصونیت و امنیت روانی را هم به خودشان هدیه می دهند و هم به دیگران.

قاسمی با تأکید بر اینکه در نظرسنجی های اجتماعی و حتی در کلیپ های متعدد شاهد هستیم که مردان هم به زنان با حجاب به نوعی حریص نیستند، تصریح کرد: از آن سو بانوی شل حجاب با همین چراغ سبزش اعلام می کند که من دیوارها وحصارهای خود را برداشته ام و بنابراین اگر اتقافی هم خدایی ناکرده برایشان افتاده درصد زیادی خودشان مقصرند، چرا که با آن نوع لباس پوشیدن به دیگران چشمک می زنند که مانعی برای اینکه دیگران ما را به راحتی نگاه کنند نداریم.

وی تأکید کرد: به یاری خدا نسل امروز ما از این فتنه فرهنگی که اعتقادمات و اصل دین ما را دشمن نشانه گرفته، با کمترین هزینه عبور کند و زنان ایرانی الگوی برتر حجاب را انتخاب کنند و همچون سابق نماد یک زن موفق مسلمان ایرانی برای دنیا باشند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان