آخرین اخبار

27. تير 1397 - 8:56   |   کد مطلب: 34256
در حاشیه دیدار مقام معظم رهبری با اعضای هیئت دولت؛
آیا دولت روحانی قدردان حمایت‌های رهبری خواهد بود؟
مقام معظم رهبری علیرغم همه نقدهایی که به روحانی وارد است او را از حمایت های خود محروم نکرد، حال باید دید جناب روحانی و اعضای کابینه‌اش قدردان حمایت‌های رهبری خواهند بود؟

به گزارش رودآور  به نقل از قم فردا، مشی مقام معظم رهبری همواره حمایت از دولت ها بوده است، خواه این دولت ها اصلاح طلب باشد و خواه غیر اصلاح طلب، ایشان همانگونه که در اوج انتقادات به احمدی نژاد از او حمایت کرد اینک نیز علیرغم همه نقدهایی که به روحانی وارد است او را از حمایت های خود محروم نمی کند.

رهبر انقلاب اسلامی روز یکشنبه در دیداری که با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت داشتند، تیم اقتصادی دولت را میاندار و محور اصلی کار و تحرک در کشور خواندند و همه دستگاهها را به هماهنگی با آن فراخواندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری؛ ایشان شرط دیگر غلبه بر تنگناها را ارسال تصویری مقتدر از دولت برشمردند و افزودند: تصویر دولت در چشم مردم باید تصویری توانا، کارآمد و تلاشگر باشد، زیرا نفس تلاشگری برای مردم جذاب و امیدوارکننده است.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین صداوسیما و دستگاههای تبلیغاتی را به انتقال تصویر درست از اقدامات دولت توصیه کردندحضرت آیت الله خامنه‌ای با مقتدرانه توصیف کردن مواضع رئیس‌جمهور کشورمان در اروپا افزودند: نشان دادن اقتدار در مقابل بیگانگان بویژه امریکایی‌ها امری لازم است و این کار باید بهنگام، صریح و قاطع انجام شود.

مقام معظم رهبری در دوره های پیشین نیز از دولت های منتخب حمایت می کردند؛ ایشان در اوایل سال 1384 می فرمایند: « کسى را که مردم انتخاب کنند و رئیس جمهور قانونى کشور شود، همیشه مورد احترام و تکریم و حمایت جامع رهبرى در همه‌ى دولت‌ها بوده؛ بعد از این هم باید باشد»  ۱۳۸۴/۰۲/۱۱

ایشان همچنین در دوره ریاست جمهوری حجت الاسلام روحانی نیز چند بار صراحتا از دولت حمایت کرده اند، در ادامه بخشی از فرمایشات ایشان را در حمایت از دولت یازدهم می خوانیم؛

« من این را صریحاً به ملّت عزیزمان عرض میکنم – قبلاً هم گفتم – من از همه‌ی دولتها در دوران مسئولیّت خودم حمایت کردم؛ از این دولت هم حمایت میکنم. هرجا هم لازم باشد تذکّر میدهم؛ البتّه چک سفید امضا هم به کسی نمیدهم. نگاه میکنم به عملکردها و برحسب عملکردها قضاوت میکنم و به توفیق الهی و به کمک الهی، برحسب عملکردها هم عمل خواهم کرد. » ۱۳۹۴/۰۱/۰۱

  انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان