آخرین اخبار

27. تير 1397 - 23:31   |   کد مطلب: 34266
معاون فرهنگی سپاه استان همدان با بیان اینکه نمادسازی در حوزه انقلاب و تبیین دستاوردهای اصلی نظام چون عزت ملی برای نسل جوان ضرورت دارد، گفت: در گرامیداشت چهل سالگی انقلاب باید چهره‌های انقلابی بدون خط‌کشی‌های سیاسی دیده شوند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، علی بقایی امروز در ستاد هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال شهدای مبارزات انقلابی به عنوان شهدای سال استان انتخاب شده‌ و گروه انقلابی ابوذر شهید سال استان و شهیدان دیباج شهید سال شهرستان همدان هستند.

وی افزود: در ملایر، رزن، کبودراهنگ، تویسرکان و بهار هم شهدای انقلاب و در سایر شهرستان‌ها، شهدای دفاع مقدس انتخاب شده‌اند و تولید محتوا برای معرفی این شهدا هم انجام شده که به مرور در منتشر می‌شود.

بقایی بیان کرد: در استان و کشور با چالش هویتی روبرو هستیم که 80 درصد جمعیت کشور دوران انقلاب را درک نکرده‌اند و باید با دل و جان کار کنیم تا بتوان دستاوردهایی چون عزت ملی و استقلال را برای نسل جوان که تنها مشکلات را می‌بینند، تبیین کردد.

وی از ساخت مستند گروه ابوذر، شهید همدانی و خواهر دباغ خبر داد و گفت: در صورت تأمین اعتبار مستند شهید مفتح هم ساخته می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه به نمادسازی نیاز داریم، مطرح کرد: شهید همدانی عنوان "مجاهد انقلابی"، خواهر دباغ "بانوی مبارز انقلابی" و شهید احمدی روشن "جوان مؤمن انقلابی" را به خود اختصاص داده‌اند، شهید قدوسی هم "قاضی انقلابی" و شهید مفتح هم"استاد انقلابی" هستند و این نمادهای کشوری متعلق به استان است که برای معرفی آن‌ها باید به طور جدی اقدام کرد.

بقایی تصریح کرد: جلسات ستاد نباید گفتمانی و طرح کلیات باشد، ضمن اینکه به طراحی نرم‌افزار بومی برای درج مناسبت‌های ویژه استان همدان و رونمایی در دهه فجر نیاز است.

وی اعلام کرد: خروجی جلسات ستاد گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید در روستاها و شهرها دیده شده و لازم است که چهره‌های انقلابی بدون خط‌کشی‌های سیاسی امروز دیده شوند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان