آخرین اخبار

29. تير 1397 - 12:06   |   کد مطلب: 34271
حسینی کیا گفت: دولت اراده ای برای راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان در کشور ندارد و یا اینکه در حال تهیه زیر ساخت های مربوط به این سامانه در کشور است.

به گزارش رودآور؛ سید جواد حسینی کیا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت ‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به عدم راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان اظهارداشت: هنوز این سامانه راه اندازی نشده است؛ راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان در ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه است که دولت تا به امروز بر خلاف این قانون عمل کرده و راه اندازی نکرده است.

 

وی بر همین اساس اضافه کرد: تمام قوانین مربوط با راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان در مجلس به تصویب رسیده است و منتظریم تا دولت در این باره تصمیم جدی اتخاذ کند و تاکنون اقداماتی در این باره انجام نداده است.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: دولت اراده ای برای راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان در کشور ندارد و یا اینکه در حال تهیه زیر ساخت های مربوط به این سامانه در کشور است.

 

حسینی کیا گفت: بر اساس قانون برنامه بودجه و برنامه ششم توسعه باید سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان در کشور راه اندازی شود تا گام مثبتی در راستای شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان برداشته شود.

 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان