آخرین اخبار

30. تير 1397 - 1:42   |   کد مطلب: 34278
مدیر مجموعه فرهنگی «زیر سایه خورشید» همدان خبر داد
برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در 200 نقطه همدان
مدیر مجموعه فرهنگی «زیر سایه خورشید» همدان از برگزاری جشن‌های ویژه میلاد امام رضا(ع) در 200 نقطه استان همدان خبر داد.

به گزارش رودآور؛ حمید عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در همدان اظهار کرد: همزمان با سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برنامه‌های جشن با حضور خادمان آستان قدس رضوی در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها از امروز 28 تیرماه در سطح استان آغاز می‌شود، افزود: این برنامه‌ها در همدان، هشت شهرستان و سه بخش با حضور خادمان آستان مقدس امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

مدیر مجموعه فرهنگی زیر سایه خورشید همدان با بیان اینکه برنامه‌ها ویژه اقشار و گروه‌های مختلف مانند ایتام، مستمندان، سالمندان، بیماران، مراکز نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و... برگزار می‌شود، بیان کرد: امسال برنامه‌ای نیز ویژه خانواده‌های اهدای عضو، زندانیان و کانون اصلاح و تربیت برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: ویژه برنامه جشن میلاد امام رضا(ع) نیز روز چهارشنبه ساعت 18 در امامزاده عبدالله (ع) برگزار می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه خادمان آستان قدس رضوی برای دلجویی از بیماران در دو بیمارستان بهشتی و بعثت همدان حاضر می‌شوند، گفت: فردا هم در دشت میشان ویژه برنامه‌ای را در جوار شهدای گمنام خواهد داشت.

وی به برنامه دیدار با بسیجیان در مسجد آقاجانی‌بیک اشاره کرد و افزود: تجلیل از خانواده مدافعان حرم با حضور خادمان رضوی در پادگان قدس نیز از دیگر برنامه‌هاست.

مدیر مجموعه فرهنگی زیر سایه خورشید همدان از برگزاری سه تا چهار برنامه ویژه ایتام خبر داد و افزود: در سه شهرستان همدان، کبودراهنگ و نهاوند نیز برنامه‌ای برای زندانیان خواهند داشت.

وی گفت: جشن میلاد امام رضا (ع) در مساجد شهر همدان، جشن در بازار، جشن در ایستگاه آتش‌نشانی، حضور در جشن پایگاه نوژه و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های خادمان آستان قدس در همدان خواهد بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان