آخرین اخبار

30. تير 1397 - 6:51   |   کد مطلب: 34283
فرماندار تویسرکان از کلنگ زنی رسمی کشتارگاه تویسرکان در هفته جاری خبر داد و گفت: همه مجوزهای لازم گرفته شده و ادارات باید با همراهی خوب با سرمایه گذار نسبت به نتیجه رسیدن این مهم مبادرت ورزند.

به گزارش رودآور؛ «حبیب مومیوند» در جلسه تنظیم بازار تویسرکان، با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار و توجه به قیمت ها در جلسه تنظیم بازار به صورت هفتگی خبر داد و اظهار داشت: قیمت کالاها هر هفته رصد می شود و در صورت بالارفتن نامتعارف قیمت ها با متخلفان برخورد می شود.
وی خواستار همراهی مردم در این زمینه شد و اظهار کرد:‌ مردم خود می توانند به عنوان ناظرانی قوی ما را یاری نمایند و در صورت دیدن تخلف با اطلاع رسانی به ما جلوی هرگونه تخلف را بگیرند.
فرماندار تویسرکان بر نظارت بهداشتی مواد پروتئنی در سطح شهرستان تأکید کرد و افزود: از ۱۶فروردین تاکنون در طی ۳۴۰۰بازرسی توسط مرکز بهداشت ۳۶۴۳کیلوگرم مواد غیرقابل مصرف کشف و ضبط شده است.
مومیوند با تأکید بر اینکه در بحث سلامت مردم با هیچکس تعارف نداریم، تصریح کرد: ۶۵نفر به مراجع قضایی معرفی و ۱۱مورد پلمپ شده است.
وی بر تشدید نظارت بر مواد غذایی و پروتئینی با توجه به فصل گرما تأکید کرد و افزود: همه دستگاههای ناظر باید بر مواد غذایی و خوراکی نظارت دقیق و بدون اغماز داشته باشند.
فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه مدیران انتقادها و نواقص را پذیرند و نسبت به رفع مشکلات مبادرت ورزند، عنوان کرد: هیچ کس نمی تواند ادعا کند که هیچ مشکلی ندارد.
مومیوند خواستار توجه شورای اسلامی شهر و شهرداری به بحث سد معبر و دستفروشان شد و ادامه داد: شهرداری باید نسبت به برخورد با سد معبر و ساماندهی دست فروشان اقدامات لازم را انجام دهد.
وی اظهار کرد: باید برای دستفروشان کارت شناسایی صادر شود تا مردم در خرید در بازار روزهایی که در سطح شهر و روستا برپا می شود دچار خسران نشوند و قابل پیگیری باشند.
فرماندار تویسرکان توجه به نظارت و بررسی صنوف و واحدهای فروشندگی در روستاها را نیز مهم عنوان کرد و افزود: باید نظارت لازم بر این صنوف نیز انجام شود.
مومیوند با اشاره توزیع بیش از ۱۸تن گوشت گرم در شهرستان، اظهار داشت: توزیع این گوشت با تلاش ها و پیگیریهای زیادی که داشتیم حاصل شده و در راستای رفاه حال همشهریان گرامی است.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان