آخرین اخبار

5. مرداد 1397 - 0:00   |   کد مطلب: 34305
نماینده مردم تویسرکان گفت: اعلام روزی برای تویسرکانی ها در بالا بردن نشاط عمومی در شهرستان و ایجاد تحرک و شادابی حتی در بین تویسرکانی های خارج از شهرستان و خارج از کشور مؤثر است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ شامگاه روز گذشته «حجت الاسلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان در آیین بزرگداشت روز یسرکان با بیان اینکه پنجم مرداد ماه مصادف با  اقامه اولین نماز جمعه در کشور است، گفت: قدمت برگزاری نماز جمعه در شهرستان تویسرکان به بیش از 150 سال پیش می رسد و با توجه به تحقیق صورت گرفته اسناد لازم هم موجود است.

وی اظهار کرد: از سویی دیگر پنجم مرداد سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد و مردم شهید پرور این شهرستان با تقدیم 38 شهید در این عملیات، نقش آفرینی بسیار داشتند.

* ایجاد نشاط و تحرک عمومی؛ از عوامل اصلی انتخاب روزی برای تویسرکان

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: شهرستان تویسرکان در زمینه های مختلف آنچه که لیاقتش را داشته و باید به آن می رسیده، نرسیده است، از این رو از همان آغازین روزهای پس از برعهده گرفتن مسئولیتی به عنوان نماینده این شهرستان بر آن شدیم که  شرایطی فراهم شود تا این شهرستان مسیر توسعه را پیش روی خود ببیند.

وی عنوان کرد: اعلام روزی برای تویسرکانی ها در بالا بردن نشاط عمومی در شهرستان و ایجاد تحرک و شادابی حتی در بین تویسرکانی های خارج از شهرستان و خارج از کشور مؤثر است، از این رو این موضوع در شورای فرهنگ عمومی مطرح شد تا بهترین روز را برای اختصاص دادن به مردم این دیار تعیین کنند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم دارالمؤمنین این شهرستان در استان همدان از از نظر سابقه برگزاری نماز جمعه و همچنین تقدیم شهدای گرانقدر جزء نخستین ها هستند و پنجم مرداد در حقیقت روزی برای تویسرکانی ها در تقویم آنان است.

*روز تویسرکان؛ روز همدلی تویسرکانی ها

«حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان هم در آیین بزرگداشت روز تویسرکان اظهار کرد: روز تویسرکان، روزی همدلی تویسرکانی ها است تا با وحدت خود این شهرستان را به جایگاه واقعی خودش برسانند.

به گزارش رودآور، سخنران اصلی این مراسم سردار طلایی نیک کعاون وزیر دفاع بود، در پایان این آیین از خانواده 38 شهید سرافراز تویسرکانی در عملیات مرصاد تقدیر بعمل آمد.

همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه غرفه های صنایع دستی دایر شد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان