آخرین اخبار

17. مرداد 1397 - 0:59   |   کد مطلب: 34341
جمعی از اصحاب رسانه تویسرکان به مناسبت هفته خبرنگار با با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در آستانه روز خبرنگار، جمعی از خبرنگاران تویسرکانی با امام جمعه این شهرستان با حضور در دفترشان دیدار کردند.

 «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید «محمود صارمی»، گفت: خبرنگاری رسالت خطیری است که حرکت در مسیر درست آن رسالت شهدایی دارد.

وی اظهار کرد: همان گونه که در دوران دفاع مقدس اصحاب رسانه شهدایی تقدیم کردند و رسالتشان را به بهترین نحو اجرایی کردند، امروز نیز با توجه به جنگ اقتصادی و عملیات روانی دشمن که از تبلیغات گسترده برای پیشبرد اهداف شیطانی خود استفاده می کنند، این خبرنگاران هستند که می توانند با قلم خود تیر شوم تبلیغات دشمنان را به خودشان بازگردانند.

امام جمعه تویسرکان افزود: خبرنگاری رسالت خطیری است، چرا که یک خبرنگار با شفاف سازی در جامعه باید به گونه ای حرکت کند که در دام شایعات دشمنان نیافتد و خود پخش کننده شایعات نباشد.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: در طول تاریخ شاهد بودیم و هستیم که دشمنان اسلام حتی در زمان پیامبر(ص) و امام علی(ع) با برپا کردن آشوب و امواج شایعات و به ویژه با ایجاد فضایی غبارآلود سعی داشتند به اهداف خود برسند و شاخه های انحرافی از اسلام هم که مشاهده می کنیم به دلیل همین فضای غبارآلود شکل گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه امروز ضرورت دارد تا رسانه های جبهه انقلاب میدان دار باشند، عنوان کرد: باید با رسانه های هوچی گر غرب با شفاف سازی برخورد کرد و همزمان که یک خبرنگار از حقوق مردم حمایت می کند از دام شایعات و دامن زدن به آن هم پرهیز کند.

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: رسالت خبرنگاری انتقاد سازنده همراه با ارائه پیشنهاد و نظر است و انتقادات به گونه ای باشد که هم حرف های که باید گفته شود و هم در انتها، خبری از ایجاد یاس و ناامیدی نباشد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان