آخرین اخبار

17. مرداد 1397 - 8:21   |   کد مطلب: 34345
رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان همدان گفت: هیچ کمبودی در حوزه لوازم خانگی در همدان وجود ندارد تا بدان جا كه آمادگی داريم نیاز استان را تأمین کنيم.

به گزارش رودآور؛ امیر خانجانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه لوازم خانگی در استان همدان به اندازه کافی موجود است، اظهار کرد: اتحادیه لوازم خانگی آمادگی دارد که کالاهای مورد نیاز مردم را به هر اندازه که تقاضا وجود داشته باشد، تأمین کند.

وی با اشاره به اینکه تنها دو کالای لوکس در بازار وجود ندارد، افزود: با توجه به ثبات قیمتی که در 10 روز اخیر به وجود آمده است، مردم می‌توانند نسبت به خرید لوازم مورد نیاز خود اقدام کنند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی همدان با بیان اینکه مردم با انتخاب‌های متنوعی روبه‌رو هستند، تصریح کرد: اتحادیه لوازم خانگی نه تنها توان تأمین کالای مورد نیاز شهر همدان را دارد بلکه می‌تواند نیازهای سراسر استان را پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: برخی از فروشگاه‌های زنجیره که به ارائه یک برند خاص خارجی می‌پردازند امکان دارد که به دلیل ممنوعیت واردات کالا و تعهد به شرکت متبوع مبنی بر خودداری از عرضه برندهای دیگر با کمبود مواجه باشند اما فروشگاه‌های آزاد به اندازه کافی کالا برای عرضه دارند و جای نگرانی وجود ندارد.

خانجانی با بیان اینکه قیمت کالاها بر اساس مجوزهای سازمان حمایت مصرف‌کنندگان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: البته اعضای اتحادیه لوازم خانگی کالاها را با قیمتی پایین‌تر از قیمت‌های دولتی عرضه می‌کنند و در این حوزه رقابت ایجاد شده است.

وی گفت: با توجه به افزایش قیمت‌ها، بازار لوازم خانگی با رکود مواجه شده است و اعضای اتحادیه به دنبال جذب مشتری هستند به همین دلیل کالاها را با کمترین قیمت ممکن عرضه می‌کنند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی همدان با تأکید دوباره بر وجود کالا به اندازه کافی اظهار کرد: جای نگرانی وجود ندارد و همه می‌توانند نیاز خود را با مراجعه به اعضای اتحادیه لوازم خانگی تأمین کنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان