آخرین اخبار

18. مرداد 1397 - 3:32   |   کد مطلب: 34351
استاندار همدان از رسانه‌ها خواست ضمن پیگیری مشکلات و امیدآفرینی در جامعه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات دولت را نیز بازگو کنند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، محمدناصر نیکبخت عصر امروز در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با بیان اینکه خبرنگاران در راستای اشاعه فضیلت در جامعه تلاش می‌کنند، اظهار کرد: قلم اصحاب رسانه باید شرافت داشته باشد که البته چنین نیز هست.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای مقابله با بزرگی و اثرگذاری ایران اسلامی گفت: شرای التهاب‌آور اقتصادی جامعه نیز جنگ روانی اقتصادی است که باید با کمک مردم و درایت مسوولان از این مشکل بگذریم.

استاندار همدان از فعالیت صدها رسانه استکباری علیه ایران افزود: رسانه‌های ما باید به میدان بیایند و علیه این حملات ناجوانمردانه اقدام کنند، بنابراین جامعه امروز نیاز به امید دارد.

وی با بیان اینکه امیدآفرینی نیاز امروز جامعه است، گفت: به طور حتم از گردنه امروز نیز با همراهی مردم و درایت رهبری و مسوولان به سلامت می‌گذریم اما برای سرعت‌بخشی به این مهم نیازمند امیدآفرینی در جامعه هستیم.

نیکبخت از رسانه‌ها خواست نقادی را نیز در برنامه‌های خود داشته باشند و در عین حال دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات دولت را نیز بازگو کنند.

وی با بیان اینکه هیچ روزنامه‌ای در استا تعطیل نشده است، گفت: سریعا و صریحا باید مطالبات مطبوعات به موقع پرداخت شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه هیچ روزنامه‌ای برای ما خاص نیست، تأکید کرد: آگهی‌ها و رپرتاژها باید عادلانه در بین رسانه‌ها توزیع شود.

 وی با بیان اینکه بنده برای مدیرکلی ارشاد استان یک فرد بومی را معرفی کردم اما از وزارت ارشاد قبول نکردند زیرا معتقدند باید یک نفر از خود وزارت انتخاب شود، گفت: بعد از این اتفاق بنده آقای درویش‌نژاد را انتخاب کردم که مطمئنم می‌توانند در حوزه فرهنگی استان موثر باشند.

نیکبخت از مدیرکل ارشاد خواست مسائل رسانه‌ای‌ها و بخش فرهنگی را شخصا پیگیری کند و افزود: مدیران برای پیشبرد کارها باید در مرکز حضور داشته باشند و نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مدیران نباید بگذارند صندلی ریاست آنها را فریب دهد، گفت: بنده خودم برای انجام کارها بارها در تهران حضور می‌یابم و برای توسعه استان تلاش می‌کنم بنابراین از تمام مدیران می‌خواهم چنین باشند.

استاندار همدان گریزی به ظرافت و سختی کار خبرنگاران زد و افزود: حساسیت کار خبررسانی بسیار بالاست و باید مراقب باشند که در عین مطالبه‌گری مطالب را درست و صحیح به جامعه منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام فرمانداری‌ها باید اشتراک نشریات را داشته باشند، گفت: برخی از ادارات که از این کار ممانعت می‌کنند و به زعم خود دنبال صرفه‌جویی هستند که معتقدم در آگاهی نباید صرفه‌جویی کرد.

نیکبخت در پایان از رسانه‌ها خواست در حوزه تبلیغ برنامه‌های رویدادهای گردشگری «همدان، 2018» ورود کنند و گفت: همدان، مهمترین، فرهنگی‌ترین و شایسته‌ترین استان کشور است و باید از این رهگذر ایران را به دنیا معرفی کنیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان