آخرین اخبار

18. مرداد 1397 - 21:05   |   کد مطلب: 34352
رئيس بسیج رسانه همدان گفت: ایده اصلی غربگرایان در کشور به بن‌بست کشیده شده و اکنون باید نیروهای مومن انقلابی وارد میدان شوند و مطالبه‌گر و تکرار‌کننده آرمان‌ها باشند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، عباس محرمی عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: این جلسه بهانه‌ای است تا از مقام شامخ خبرنگاران بسیجی و دغدغه‌مندی این قشر تقدیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه کم‌کاری مدیران و وضعیت اقتصادی باعث نارضایتی مردم شده است، گفت: باید نسبت به دغدغه‌مندی مردم و حل مشکلات آنها حساس باشیم.

رئیس بسیج رسانه همدان با اشاره به تأکید ویژه مقام معظم رهبری در سال 80 بر لزوم برخورد با فساد و مفسدان افزود: در همین راستا ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل شد و ایشان از آن زمان تاکنون 20 بار به مفاد این موضوع اشاره کرده‌اند.

وی با تاکید به اینکه آنچه امروز باعث دلخوشی مردم خواهد شد مبارزه با مفسدان اقتصادی و رانت‌خواری است، افزود: تمام جوامعی که رو به رشد هستند طبیعی است با چالش‌هایی مواجه باشند، بنابراین باید نقاط ضعف را رفع کرده و نسبت به تقویت نقاط قوت اقدام شود.

محرمی با بیان اینکه در جریان انقلاب اسلامی همواره با چالش‌هایی از سوی دشمن داخلی و خارجی مواجه شده‌ایم اما باعث نشده از مسیر خود خارج شویم، گفت: تحریم‌های ناعادلانه توسط برخی از کشورها می‌تواند فرصتی برای پیشرفت باشد که این مهم با تحقق اقتصاد مقاومتی شدنی است.

وی با اشاره به وظیفه نیروی انقلابی در مقابله با این موضوع، خاطرنشان کرد: ایده اصلی غربگرایان در کشور به بن‌بست رسیده و اکنون باید نیروهای مومن انقلابی وارد میدان شوند و مطالبه‌گر و تکرار‌کننده آرمان‌ها باشند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان