آخرین اخبار

21. مرداد 1397 - 8:00   |   کد مطلب: 34357
مسابقات سپک تاکرا جوانان قهرمانی کشور با حضور 12 تیم در تویسرکان روز گذشته به کار خود پایان داد.

به گزارش رودآور؛ مسابقات سپک تاکرا جوانان قهرمانی کشور با حضور 12 تیم در تویسرکان روز گذشته به کار خود پایان داد.
 در این دوره از مسابقات دو تیم از آذربایجان شرقی، دو تیم از اراک، زنجان، کرمانشاه، دو تیم از استان همدان(شهرستان تویسرکان)، دو تیم از کرمان، دو تیم از سیستان و بلوچستان حضور داشتند. 
مراسم افتتاحیه این مسابقات صبح پنجشنبه در محل سالن دو هزار نفره الغدیر با حضور مسئولان فدراسیون، استان و شهرستان برگزار شد.
در این مراسم برنوسی سرپرست معاونت فرمانداری، بخشدار قلقرود، قهرمانی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، الفتیان، شرعی دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی و روئسای ادارات شهرستان حضور داشتند.
مسابقات روزهای پنجشنبه و جمعه 18و 19 مردادماه در سالن دو هزار نفره الغدیر برگزار و تا پایان روز جمعه در تویسرکان ادامه پیدا کرد. 
در پایان این دوره از مسابقات و در بازی فینال تیم الف استان مرکزی موفق شد با نتیجه قاطع 2-0 تیم الف آذربیایجان شرقی را پشت سر گذارد و به مقام قهرمانی دست پیدا کند.
همچنین تیم تویسرکان به همراه تیم سیستان و بلوچستان الف به صورت مشترک به مقام سومی دست یافتند. 
حقیقی رئیس اداره ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مسابقات گفت: مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و خوشبختانه تیم ها از شرایط میزبانی رضایت داشتند.
سرمربی تیم ملی جوانان که در این مسابقات حضور داشت, در مصاحبه ای عنوان کرد 4 نفر از بازیکنان تیم تویسرکان به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.
زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان