آخرین اخبار

15. شهريور 1397 - 0:11   |   کد مطلب: 34450
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: هفدهم شهریور ماه جاری شاهد برگزاری رزمایش بزرگ «سپاهیان محمدرسول‌الله 2» همزمان با سراسر کشور و در استان همدان با حضور پرشور بسیجیان خواهیم بود.

به گزارش رودآور؛ «سرهنگ مرتضی سیاهوشی» در نشست خبری با اصحاب رسانه تویسرکان با اعلام برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص) 2 از نهم تا بیست و نهم شهریورماه در تویسرکان، گفت: این رزمایش به صورت هماهنگ با شهرستان های سراسر استان همدان برگزار می شود.
وی اظهار کرد: مرحله اول رزمایش به صورت 24 ساعته و فراخوانی، سازماندهی، اردوکشی و استقرار در اردوگاه و اجرای تاکتیک‌ها اجرایی در روز شنبه، هفدهم شهریور ماه برگزار می شود.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان اظهار کرد: در مرحله دوم رزمایش شاهد اعزام 25 گروه جهادی به مناطق محروم در سطح شهرستان برای ارائه خدمات رایگان در عرصه های مختلف هستیم.
سرهنگ سیاهوشی تصریح کرد: اعزام تیم های پزشکی به همت بسیج جامعه پزشکی و درمانگاه سپاه تویسرکان، گروه های جهادی عمرانی در قالب اردوهای جهادی دانش آموزی، محلات و بسیج مهندسین برای بهسازی و زیباسازی مدارس، کمک به ساخت و بهسازی خانه محرومان، برگزاری دوره های آموزشی و کارآفرینی و خدمات مشاوره ای در حوزه های مختلف کشاورزی و تولیدی بخشی از این فعالیت ها است.
وی عنوان کرد: پیش بینی می شود در بازه زمانی اجرای این طرح، پنج هزار نفر از خدمات رسانی بسیجیان در حوزه های مختلف بهره مند شوند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه این رزمایش برای دوستان نظام امیدبخش و برای دشمنان نشان دهنده اقتدار، ادامه داد: ترامپ دیوانه، رییس جمهور سبک مغز امریکا بداند که با وجود این همه بسیجی و ملتی استوار، حتی با ایجاد جنگ اقتصادی نمی تواند هیچ غلطی بکند و کاری از پیش ببرد.

سرهنگ سیاهوشی افزود: امیدی بخشی به ملت در سایه نشان دادن اقتدار عاشورایی و رزمایش خدمت و به ویژه اعلام به مدیران و مسئولان از اینکه بسیجیان در حمایت از آنان برای ایستادگی در برابر دشمنان نظام از هیچ خدمتی دریغ نمی کنند، بخشی دیگر از اهداف برگزاری این رزمایش است.

وی تأکید کرد: امروز، این جوانان نسل سومی و چهارمی انقلاب هستند که سبک مغزانی همچون ترامپ دیوانه را از دست درازی به سرمایه های ایران اسلامی مأیوس می کنند و ما به این نوجوانان و جوانان افتخار می کنیم.

زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان