آخرین اخبار

25. شهريور 1397 - 0:27   |   کد مطلب: 34491
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امسال نیز همچون سال گذشته بازاریان همدان نوشت افزار، لباس و تغذیه مورد نیاز هزاران تن از دانش آموزان مستمند و بی بضاعت استان را تامین کردند.

به گزارش رودآور؛ به نقل از ایرنا؛ سرهنگ پاسدار محمدتقی امیدی ساکت اظهار داشت: بسیج دانش آموزی با همکاری بسیج اصناف در راستای رزمایش اقتدار عاشورائیان محمد رسول الله (ص) 2 طرح «یک کاسب یک دانش آموز» را اجرایی کردند.

وی اضافه کرد: این طرح که با هدف جمع آوری کمک های بازاریان و رساندن آنها به دست دانش آموزان بی بضاعت اجرایی شد، به منظور ناشناخته ماندن خیران «هدیه یک شهید به یک دانش آموز» نام گرفت.
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه همدان بیان کرد: حدود یک هزار و 250 دانش آموز نیازمند توسط پایگاه های مقاومت بسیج محلات شناسایی شدند و اسامی آنها در اختیار این سازمان قرار گرفته است.
سرهنگ امیدی ساکت ادامه داد: دانش آموزان بر اساس وضعیت زندگی و درآمد خانواده ها سطح بندی شده و اقلام بر این مبنا در اختیار آنها قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه این طرح تا 15 مهر ادامه می یابد، خاطر نشان کرد: سال گذشته کمک به یکهزار دانش آموز هدف گزاری شده بود که این رقم به یکهزار و 800 تن رسید و امیدواریم امسال با افزایش کمک اصناف، آمار یاد شده بار دیگر افزایش یابد.
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه همدان گفت: کمک به دانش آموزان به صورت مخفیانه و پنهانی صورت می گیرد تا شان و منزلت آنها و خانواده هایشان در محله و مدرسه حفظ شود.
سرهنگ امیدی ساکت عنوان کرد: دشمن در جنگ اقتصادی اخیر درصدد بدنام کردن اصناف به کم فروشی و گران فروشی است اما با مشارکت اصناف در برگزاری این رزمایش و کمک به دانش آموزان مستمند، این قشر همانند دوران دفاع مقدس نوع دوستی خود را به نمایش گذاشتند.
270 هزار دانش آموز از مهر امسال در مدارس همدان مشغول به تحصیل می شوند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان