آخرین اخبار

1. مهر 1397 - 1:01   |   کد مطلب: 34533
رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان همدان با بيان اينكه میزان تولید تخم مرغ در استان مطلوب و جوابگوی مصرف مردم است، گفت: تخم مرغ به زودی به صورت مستقیم نیز توزیع می‌شود.

به گزارش رودآور؛ محمد شهبازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر با کمبود تخم مرغ در استان مواجه نیستیم، افزود: در داخل استان روزانه حدود 50 تن تخم مرغ تولید می‌شود و  همین اندازه نیز به مصرف می‌رسد.

وی تصریح کرد: گرانی تخم مرغ به دلیل ارسال بخشی از تولیدات استان به استان‌های دیگر به ویژه استان‌های درگیر آنفلوآنزای مرغی است.

رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان همدان ادامه داد: پیش از این تخم مرغ  از استان‌های دیگر در بازار همدان توزیع می‌شد اما امروز تولیدات ما به استان‌های دیگر در غرب و جنوب کشور ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت تخم مرغ از مرغدار کارتنی 90 هزار تومان خریداری می‌شود، خاطرنشان کرد: هر شانه حدود 15 هزار تومان خریداری می‌شود و حدود 16 تا 17 هزار تومان توزیع می‌شود.

شهبازی گفت: قیمت تخم مرغ به دلیل حضور واسطه و افرادی که به پخش تخم مرغ می‌پردازند نیز اندکی افزایش می‌یابد.

وی اظهار کرد: به دنبال عرضه مستقیم تخم مرغ در شهر هستیم تا قیمت  متعادل‌تر شوند.

رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان همدان درباره افزایش قیمت کارتن تخم مرغ نیز گفت: حدود سه کارخانه تولید کارتن در استان وجود دارد و در حال حاضر قیمت هر کارتن همراه شانه ویژه تخم مرغ که هزار تومان بود به 2 هزار و 500 تومان رسیده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان