آخرین اخبار

10. مهر 1397 - 22:40   |   کد مطلب: 34592
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: قرار است با رایزنی های انجام شده، هفت دستگاه کامیون حامل چغندر از روستای لامیان به مقصد همدان حرکت داده شوند و چهار بسیجی نیز این کامیون داران را همراهی می کنند.

«سرهنگ مرتضی سیاهوشی» در گفتگو با خبرنگار رودآور؛ گفت: کامیونداران درخواست‌ها و مطالباتی دارند که باید متولیان امر پیگیر امور آنها و ارائه برنامه‌های عملیاتی در راستای رفع مشکلاتشان باشند.

وی اظهار کرد: کامیونداران تویسرکانی نیز همچون دیگر هم صنفان خود مطالباتی دارند که به حق بوده و مطرح می‌کنند، با این وجود آنان هیچ گاه دست از کار برنداشته و همزمان با بیان درخواست های خود به فعالیت های عادیشان ادامه می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته هفت دستگاه کامیون حامل چغندر از روستای لامیان به مقصد همدان حرکت داده می شوند.

سرهنگ سیاهوشی تصریح کرد: این کامیون‌ها را مسئول پایگاه بسیج این روستا و سه بسیجی دیگر همراهی می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که به زودی مشکلات کامیون داران با برنامه ریزی های کوتا مدت و بلند مدت متولیان امر حل شود تا این قشر از جامعه که روزگار خود را در جاده ها سپری می کنند با مشکلاتی همچون گرانی لوازم یدکی مواجه نشوند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه مطالبات کامیون داران به حق است و مسئولان امر باید پاسخگو باشند، از کامیونداران خواست در شرایط کنونی که دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در بین صفوف مختلف جامعه است، لحظه ای دست از کار خود بر ندارند تا خدایی ناکرده امور مردم بر زمین نماند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان