آخرین اخبار

16. مهر 1397 - 0:00   |   کد مطلب: 34611
مسئول کمیته اطلاع رسانی همایش ملی گردو و مبل و منبت تویسرکان با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این همایش امروز رقم می خورد، گفت: رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور ، مهمان کشوری این مراسم است.

«عبدالله قمری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر این همایش مهم که می تواند فرصت مناسبی برای شناساندن هرچه بیشتر این شهرستان به اقصی نقاط کشور باشد، اندیشیده شده است.
وی اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این همایش امروز، 16 مهر ماه ساعت 9 و 30 صبح در محوطه آرامگاه حبقوق نبی(ع) تویسرکان با حضور مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار می شود.
مسئول کمیته اطلاع رسانی همایش ملی گردو و مبل و منبت تویسرکان افزود: برای مراسم افتتاحیه این همایش 76 غرفه در نظر گرفته شده که چهار غرفه 25 متر مربعی است و به هنر دست هنرمندان مبل و منبت از شهرک عین آباد و روستاهای اشترمل، جیجانکوه و سید شهاب اختصاص داده شده است.
قمری تصریح کرد: غرفه های دیگر که به طور عمده سوغات دیگر است، شامل گردو، سیر، بادام، عرضه کیف و دیگر وسایل چرمی، شاطه حلوایی و دستگاه پوست کن گردو خواهد بود.
وی با بیان اینکه در این مراسم تمبر یادبود همایش گردو و مبل و منبت تویسرکان رونمایی می شود، ابراز امیدواری کرد که نهمین همایش گردو به بهترین شکل و با حضور مردمی برگزار شود.
مسئول کمیته اطلاع رسانی همایش ملی گردو و مبل و منبت تویسرکان همچنین از برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و برپایی نمایشگاه عکس به عنوان برنامه های جانبی این همایش یاد کرد.
به گزارش رودآور، 16 تا 20 مهر ماه جاری #تویسرکان، پایتخت طلای سبز ایران، میزبان جشنواره گردو، منبت و فرش است.
زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان