آخرین اخبار

23. مهر 1397 - 15:06   |   کد مطلب: 34642
در حالی که برخی کاربران توییتر تلاش می‌کنند تا هشتگ "اعتصاب معلمان" را به داغ‌ترین هشتگ توییتر فارسی تبدیل کنند، آنالیزورهای توییتر برای برخی توییت‌های منتشر شده با هشتگ "اعتصاب معلمان" موقعیت جغرافیایی رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهند.

به گزارش رودآور به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چند روزی است که رسانه‌ها و کاربران ضد انقلاب از اعتصاب سراسری فرهنگیان در کشور سخن می‌گویند؛ اعتصابی که البته به نظر می‌رسد بیشتر ساخته و پرداخته ذهن خبرنگاران و نویسندگان این رسانه‌ها و کاربران خارج‌نشین شبکه‌های اجتماعی باشد.

رضا پهلوی از جمله کسانی است که از اعتصاب‌های خیالی حمایت کرده است؛ پهلوی در صفحه توییتر خود نوشت: "از اعتصاب معلمان حمایت می‌کنم و از همه هم‌میهنان می‌خواهم در این اعتراض مدنی به آموزگاران شریف ایران بپیوندند. آموزگاران، بار سنگین آموزش و پرورش نسل آینده را بر دوش دارند و باید از احترام و امکاناتی متناسب با این وظیفه مهم برخوردار باشند."

 

 

روز گذشته کانال دروغ پرداز آمد نیوز هم تصویری از جلسات شورای دبیران مدارس و یا جلسات انتخاب معلم نمونه مدارس مختلف را تحت عنوان اعتصاب معلمان منتشر کرد؛ تصاویری جعلی و فتوشاپی که بلافاصله پس از انتشار اصل آن‌ها هم منتشر شد دست این کانال خبری رو کرد.

 

 

اما این همه ماجرا نیست، علاوه‌ بر رسانه‌های ضدانقلاب و کانال‌های خبری، کاربران خارج‌نشین توییتر تلاش‌های بسیاری انجام دادند تا هشتگ‌هایی از قبیل " اعتصاب معلمان" و "اعتصاب سراسری معلمان" به هشتگ‌های داغ توییتر فارسی تبدیل شوند.

براساس آنچه پایشگرهای معتبر توییتر نمایش می‌دهند طی 24 ساعت گذشته حدود 57هزار 700 توییت با هشتگ "اعتصاب معلمان" در توییتر منتشر شده است که از این تعداد 50هزار 800 توییت (88 درصد توییت‌های منتشر شده) بازنشر بوده و جالب آنکه کمتر از 50 درصد این توییت‌ها از ایران منتشر شده است.

 

بر اساس آنچه آنالیزورها به ما نشان می‌دهند برخی توییت‌های منتشر شده با این هشتگ از مناطقی مانندرژیم صهیونیستی و کشورهایی مانند انگلستان، آمریکا، فرانسه و هلند است.

 

 

پیش از این هم دانا در گزارشی که با عنوان "ترندینگ‌ با اکانت‌های لس‌آنجلسی" منتشر شد به بررسی رفتارهای رباتیک کاربران ضدانقلاب و خارج‌نشین توییتر پرداخته بود و آنچه در این گزارش بیش از هر چیز توجه را به خود جلب می‌کند انتشار توییت‌هایی از موقعیت جغرافیایی رژیم صهیونیستی است.

 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان