آخرین اخبار

26. مهر 1397 - 1:18   |   کد مطلب: 34647
معاون راهداری اداره‌كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: در ایام اربعین حسینی انجام عملیات‌ عمرانی در جاده‌های مسير تردد زائران تعطیل است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، حمید پرورشی‌خرم پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی تمام پروژه‌های عمرانی که موجب ترافیک می‌شود در محورهای مواصلاتی و به ویژه در محورهای شریانی تعطیل خواهد شد، اظهار کرد: بهسازی محیطی راه‌های ارتباطی استان پیش از فرارسیدن ایام اربعین انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همدان در ایام اربعین به عنوان استان معین شناخته شده است، افزود: همدان یکی از مسیرهای پرتردد زائران اربعین حسینی است به همین دلیل بهسازی و اصلاح جاده‌ها در این ایام در دستور کار است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان بیان کرد: به منظور افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای زائران اربعین، مسیرهای مورد تردد بهسازی و علائم و تجهیزات ایمنی آنها ارتقا یافته است.

وی با بیان اینکه مسیر‌های مورد نیاز لکه‌گیری شده و به لحاظ نصب و تعمیر علائم ترافیکی اقدامات لازم انجام شده است، تصریح کرد: نماز‌خانه‌ها و سامانه بهداشتی نیز تعمیر شده و همچنین وسایل گرمایش افزون بر نیاز راهدار‌خانه پیش‌بینی شده است.

پرورشی‌خرم خاطرنشان کرد: مسؤولان این اداره‌کل با هماهنگی سایر نهادهای مرتبط با تمام توان آماده خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) از سراسر کشور هستند.

وی از آمادگی کامل راهداری به منظور خدمت‌رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه جمعیت قابل توجهی از استان و سایر استان‌های کشور برای حضور در مراسم اربعین حسینی شرکت خواهند کرد ضروری است خدمات مناسبی به آنان ارائه شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان