آخرین اخبار

29. مهر 1397 - 7:10   |   کد مطلب: 34664
معاون فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه این حضور، نمادی از وحدت بین مسلمانان و تذکری برای دشمنان اسلام است، گفت: اجرای برنامه ها مردمی است و برنامه ریزی ها و زیرساخت ها توسط کمیته ها انجام می پذیرد.

به گزارش رودآور؛ «کریم برنوسی» در جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان تویسرکان با بیان ارزش و اهمیت گرامیداشت اربعین حسینی گفت: سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه گرامیداشت اربعین حسینی در سطح شهرستان انجام شد که امسال نیز می طلبد کمیته های مربوطه با همکاری یکدیگر برای برگزاری هرچه بهتر برنامه ها قدم بردارند.

وی با اشاره به اینکه در خصوص گرامیداشت اربعین حسینی همه دستگاه ها و اعضای ستاد باید در کنار هم با همکاری یکدیگر کارها را پیش ببرند اظهار کرد: اجرای برنامه ها مردمی است و برنامه ریزی ها و زیرساخت ها توسط کمیته ها انجام می پذیرد.
معاون فرماندار تویسرکان به اجتماع میلیونی مردم در اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: میلیون ها نفر از مردم عشق و علاقه خود را به سید و سالار شهیدان اظهار می کنند که این حضور روز به روز در حال گسترش است.

برنوسی با تأکید بر اینکه این حضور، نمادی از وحدت بین مسلمانان و تذکری برای دشمنان اسلام است، تصریح کرد: پیاده روی اربعین حسینی در کربلا فقط یک راهپیمایی نیست، پیاده روی اربعین، سمبل وحدت و حماسه حضور عشاق بوده و اثرات فرهنگی بزرگی در ملت و جوانان داشته است.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان