آخرین اخبار

30. مهر 1397 - 8:00   |   کد مطلب: 34667
معاون برنامه‌ریزی، هماهنگی و امورعمرانی فرماندار تویسرکان
همایش نماز 28 آذر ماه سال جاری در تویسرکان برگزار می شود
معاون برنامه‌ریزی، هماهنگی و امورعمرانی فرماندار تویسرکان با اشاره به نقش آفرینی معنویات در کاهش ناهنجاری‌های و آسیب‌های اجتماعی، گفت: برهمین اساس همایش نماز 28 آذر ماه سال جاری در تویسرکان برگزار می شود.

به گزارش رودآور؛ «کریم برنوسی» معاون برنامه‌ریزی، هماهنگی و امورعمرانی فرماندار تویسرکان عصر روز گدشته، در جلسه ستاد اقامه نماز با اشاره به اینکه نماز یکی از فریضه‌های مهم و اصلی اسلام است گفت: نماز به عنوان مهمترین رکن اسلام، پلی ارتباطی بین خدا و بنده اوست.
وی با بیان اینکه نماز یک تکلیف الهی و بر تمام انسان‌های مکلف واجب است اظهار کرد: فریضه نماز و همه دستورات الهی در راستای سعادت و به کمال رسیدن انسان است پس همه تلاش‌ها برای ترغیب و تشویق جامعه به ویژه نسل جوان به نماز باید به کار گرفته شود.
معاون برنامه‌ریزی، هماهنگی و امورعمرانی فرماندار تویسرکان با اشاره به نقش آفرینی معنویات در کاهش ناهنجاری‌های و آسیب‌های اجتماعی، افزود: برهمین اساس همایش نماز 28 آذر ماه سال جاری در تویسرکان برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است جلسه مذکور با حضور معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سرکار خانم زین‌العابدینی، مسئولان دستگاه‌ها و دوائر دولتی و ارگان‌های شهرستان تشکیل گردید.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان