آخرین اخبار

2. آبان 1397 - 7:40   |   کد مطلب: 34686
رئیس اداره پاسخگویی به شکایات شرکت آبفار همدان خبر داد
کاهش 80 درصدی شکایات مشترکان آبفار همدان
رئیس اداره امور حقوقی و قراردادها و پاسخگویی به شکایات شرکت آب و فاضلاب روستايی استان همدان از کاهش 80 درصدی شکایات مردمی و افزایش رضایتمندی مشترکان خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سید مصطفی حسینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش کمی قراردادهای این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون اظهار کرد: ظرف بازه زمانی مذکور 151 قرارداد به ارزش 37 میلیارد تومان منعقد شده که بخش عمده از این قراردادها به مرحله اجرا رسیده و مابقی در حال اجراست.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون، 19 قرارداد در شهرستان همدان، 11 قرارداد در شهرستان ملایر، 18 قرارداد در شهرستان نهاوند و 12 قرارداد در شهرستان تویسرکان انجام شده است.

رئیس اداره امور حقوقی و قراردادها و پاسخگویی به شکایات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد 12 قرارداد انجام شده است، گفت: 27 قرارداد در شهرستان کبودراهنگ، 19 قرارداد در شهرستان بهار، 9 قرار در شهرستان رزن، 12 قرارداد در شهرستان فامنین و 12 قرارداد در ستاد استان منعقد شده است.

وی با اشاره به موضوع قراردادهای منعقد شده در سال جاری خاطرنشان کرد: قرادادهای مذکور در حوزه اجرای خط انتقال آب، حفر چاه مکانیکی ـ ضربه‌ای، احداث مخزن بتنی زمینی، فنس‌کشی محوطه چاه، احداث و توسعه شبکه توزیع آب و ... بوده است.

حسینی با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال گذشته 91 قرارداد به مبلغ 10 میلیارد تومان منعقد شد، عنوان کرد: در سال جاری شاهد رشد کمی قراردادها نیز بودیم.

وی در خصوص نحوه واگذاری قراردادها خاطرنشان کرد: برابر آئین‌نامه و بخش نامه‌های تدوین شده توسط قانون‌گذار، معاملات به سه دسته کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم‌بندی می‌شوند که بر همین اساس همه قرارداهای ما از مردادماه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اعلام و نسبت به انتخاب پیمانکار واجد صلاحیت اقدام می‌شود.

رئیس اداره امور حقوقی و قراردادها و پاسخگویی به شکایات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان به بهبود عملکرد شرکت آبفار و افزایش رضایتمندی مشترکان روستایی در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال 97 با افزایش رضایتمندی مشترکان مواجه بودیم به گونه‌ای که این نوع از رضایتمندی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 80 درصد رسید.

وی اضافه کرد: در سال جاری تنها با 2 تا 3 شکایت مردمی مواجه بودیم که به موارد مذکور نیز رسیدگی شد.

حسینی بیان کرد: با راه‌اندازی سامانه 1523 و اعزام اکیپ‌های مربوطه به محل حادثه، کاهش شکایات مردمی و رسیدگی حداکثری به امور مشترکان را شاهد بودیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از حوزه‌های فعالیت رسیدگی به امور حقوقی شرکت در مراجع قضایی است، گفت: عمده موارد مربوط به انشعابات غیرمجاز است که در این رابطه به دنبال کاهش تعداد این نوع از انشعابات بوده و هستیم.

رئیس اداره امور حقوقی و قراردادها و پاسخگویی به شکایات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان با اشاره به نوع برخورد قانون با متخلفان عنوان کرد: بر اساس قوانین سابق مجازات‌ها، متخلفان علاوه بر جبران خسارات وارده به تأسیسات شرکت آب و فاضلاب روستایی، ملزم به پرداخت یک تا دو برابر میزان خسارات وارده بودند.

وی اضافه کرد: برساس قانون فعلی خسارات وارده به شرکت با نظر کارشناسان شرکت آبفار تعیین و در نهایت جبران خسارت توسط فرد متخلف الزامی می‌شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان