آخرین اخبار

11. آبان 1397 - 7:29   |   کد مطلب: 34691
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی در نقاط محروم سنگ تمام گذاشته اند، گفت: ۱۲ تا ۱۵ آبان ماه سال جاری شاهدحضور پزشکان متخصص از پایتخت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم هستیم.

 

«سرهنگ مرتضی سیاهوشی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: بسیج جامعه پزشکی همواره از لحظه تاسیس تاکنون در کنار سایر اقشار بسیج خدمت رسانی به آحاد مردم به ویژه در مناطق محروم را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی اظهار کرد: در این زمینه بارها و بارها شاهد بودیم و هستیم که تیم هایی بسیج جامعه پزشکی بی هیچ چشم داشتی و تنها مخلصانه پا در عرصه خدمت رسانی گذاشته و با رفتن به دورترین روستاها و مناطق محروم به ویزیت بیماران می پردازند.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی در نقاط محروم سنگ تمام گذاشته اند، افزود: ۱۲ تا ۱۵ آبان ماه سال جاری شاهدحضور پزشکان متخصص از پایتخت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم هستیم.
سرهنگ سیاهوشی تصریح کرد: در طول سال چندین و چند مرتبه بسیجیان بسیج جامعه پا در رکاب در قالب برپایی ایستگاه های سلامت به ویزیت رایگان محرومان پرداخته اند.
وی عنوان کرد: آخرین ویزیت رایگان شهریور ماه سال جاری بود که در قالب طرح بزرگ رزمایش خدمت، برنامه های خود را اجرایی کردند.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ادامه داد: علاوه بر اینکه آبان ماه نیز تیمی متشکل از متخصصین به بیماران در نقاط محروم خدمت رسانی می کنند، تا پایان سال نیز برنامه های این قشر از بسیج در چندین نوبت دیگر ادامه دارد.
زنگنه

نافع
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان