آخرین اخبار

14. آبان 1397 - 18:45   |   کد مطلب: 34708
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان خبر داد
اوج فعالیت سامانه بارشی طی امشب و فردا در همدان
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از فعالیت سامانه بارشی طی امشب و فردا در همدان خبر داد و گفت: احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی از ساعات دور از انتظار نیست.

به گزارش رودآور؛ محمدحسن باقری‌شکیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن پیش‌بینی وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: هوای امروز استان نیمه‌ابری در برخی از ساعات همراه با افزایش ابر و بارش خفیف پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه اوج فعالیت سامانه بارشی امشب و فردا گزارش شده است، افزود: طی روزهای آینده تشدید بارش‌ها و احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی از ساعات دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به اینکه دمای فعلی استان هفت درجه بالای صفر گزارش شده است، گفت: در 24 ساعت گذشته رزن با چهار درجه بالای صفر سردترین و نهاوند و ملایر با 15 درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان گزارش شدند.

وی با بیان اینکه امشب و فردا استان شاهد بارش باران خواهیم بود، عنوان کرد: روزهای چهارشنبه شاهد بارش پراکنده باران در سایر نقاط استان خواهیم بود.

باقری‌شکیب با اشاره به اینکه کاهش دما به شکل روزانه بین 2 تا 4 درجه است، خاطرنشان کرد: دمای شبانه تغییر محسوسی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان