آخرین اخبار

21. آبان 1397 - 7:02   |   کد مطلب: 34737
به مناسبت دهه وقف صورت گرفت
توزیع ۱۰ هزار قرص نان رایگان در همدان
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از توزیع ۱۰ هزار قرص نان رایگان در مناطق محروم همدان به مناسبت دهه وقف خبر داد و گفت: موزه وقف همدان در امام زاده عبدالله(ع) افتتاح می‌شود.

به گزارش رودآور؛ حجت الاسلام سیدعلی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دهه وقف، اظهار کرد: تبلیغات محیطی ویژه دهه وقف در بقاع متبرکه و اماکن سطح استان انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» در بقاع متبرکه و میادین اصلی شهر همدان در دهه وقف، گفت: در این ایستگاه‌ها کارشناسان اوقاف و امور خیریه به شبهات دینی پاسخ می‌دهند و مشاوره‌هایی را در خصوص وقف ارائه خواهند داد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان خاطرنشان کرد: روز گذشته ایستگاه مشاوره وقف و نمایشگاه تشریح فعالیت‌های مجموعه اوقاف و امور خیریه در حاشیه برگزاری آئین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه شهر همدان برگزار شد.

وی بیان کرد: نماینده ولی فقیه در استان به همراه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و دیگر مسوولان استان از این نمایشگاه بازدید کردند.

حسینی از توزیع 10 هزار قرص نان رایگان در چهار منطقه حاشیه شهر همدان به مناسبت دهه وقف خبر داد و اظهار کرد: در منطقه دیزج، حصار علی‌آباد، حصار امام و منطقه خضر به مناسبت دهه وقف 10 هزار قرص نان رایگان توزیع شد.

وی با اشاره به افتتاح موزه وقف در امامزاده عبدالله(ع) همدان خاطرنشان کرد: در این موزه آثار موقوفات، بقاع متبرکه و امامزاده‌ها گردآوری شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان