آخرین اخبار

25. آبان 1397 - 15:57   |   کد مطلب: 34751
فرمانده یگان ویژه استان همدان خبر داد
نایب قهرمانی همدان در مسابقات جودو یگان ویژه کشور
فرمانده یگان ویژه استان همدان گفت: همدان نایب قهرمان مسابقات جودو یگان ویژه کشور شد.

به گزارش رودآور؛ محمدمراد حسن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره برگزاری اختتامیه مسابقات جودو یگان ویژه ناجای کشور طی روز گذشته در شهرستان بهار اظهار کرد: دیروز ششمین جشنواره فرهنگی و ورزشی یگان‌های ویژه ناجا در رشته جودو در همدان پایان یافت.

وی با اشاره اینکه این مسابقات طی دو روز در همدان برگزار شد، گفت: امسال 130 جودوکار از 28 استان کشور بر روی تشک در 8 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

فرمانده یگان ویژه استان همدان از قهرمانی تیم تیپ یکم امیرالمومنین تهران خبر داد و افزود: این تیم با کسب دو مدال طلا و سه نقره اول شد.

وی با اشاره به اینکه تیم یگان ویژه همدان با دو طلا، یک نقره و یک برنز دومی این رقابت‌ها را از آن خود کرد گفت: تیم تیپ سوم موسی بن جعفر از تهران با دو  طلا و دو برنز سوم شد.

 حسن‌آبادی با بیان اینکه سال گذشته نیز تهران اول و همدان دوم شد، خاطرنشان کرد: تیم جودو یگان ویژه همدان همواره جزو برترین‌ها بوده است.

وی با تاکید به اینکه هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد همبستگی، همدلی و حفظ و تقویت روحیه پهلوانی بین نیروهای یگان ویژه ناجاست، گفت: ورزشکاران یگان ویژه جدای از کسب مدال و عناوین در اخلاق و روحیه خدمتگزاری به مردم از یکدیگر پیشی می‌گیرند.

فرمانده یگان ویژه استان همدان سطح برگزاری مسابقات جودو یگان ویژه کشور را  در همدان را بالا عنوان کرد و افزود: سعی کردیم میزبانی مسابقات به بهترین نحو برگزار شود.

 انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان