آخرین اخبار

17. آذر 1397 - 13:48   |   کد مطلب: 34832
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در خصوص تنبیه دانش آموز پایه هفتم مدرسه شهید مقصودی استان همدان گفت: معلم این مدرسه تعلیق و از دانش‌آموز دلجویی شد.

محمد پور داوود (مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان) در گفت‌وگو با  خبرنگار ما درباره تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در همدان توسط همکلاسی‌هایش و به اجبار معلم گفت: در کشور یک میلیون معلم داریم که امکان دارد در میان آنها چنین مشکلاتی پیش بیاید، اما به هر حال معلم اشتباه کرده است. خطای او هم به این شکل بوده که نماینده کلاس اسم دانش‌آموز را می‌نویسد و سپس به معلم می‎گوید؛ معلم هم به جای اینکه برخورد تعلیم وتربیتی کند به شاگردان دیگرش می‌گوید که آن دانش آموز را بزنند.

 

او ادامه داد: این رفتار برای ما بسیار سنگینی است، زیرا ما نماینده تعلیم و تربیت هستیم و معلم نیز الگو است. به هر حال معلم تعلیق شده و مدیر و معاون مدرسه از سمت مدیریت و معاونت برکنار و معلم شدند.

 

پور داوود با بیان اینکه در روز گذشته به خانه آن دانش‌آموز رفتیم و هدیه مادی به او دادیم و از دلجویی کردیم، گفت: در این زمینه برخورد قانونی را انجام داده‌ایم و همواره سعی کردیم، نظارت مستمری داشته باشیم. دو روز در هفته به صورت سرزه به مناطق مختلف استان می‌روم تا نظارت دقیق‌تری بر روند آموزشی استان داشته باشیم، اما ممکن است در همه اقشار افرادی باشند که یکسری مهارت‌ها را نداشته باشند.

 

باب الحواجی (مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ استان همدان) نیز در این باره گفت: این قضیه به اندازه کافی مورد تفقد قرار گرفته و از شما خواهش می‌کنم راجع به آن بحث نکنید.

 

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در این زمینه اقداماتی انجام داده و فعلا مدیر و معلم تعلیق شده‌اند.

 

به گزارش ایلنا، چندی پیش در یکی از کلاس‌های پایه هفتم مدرسه شهید مقصودی در استان همدان، معلم کلاس تعدادی از دانش آموزان را وادار کرده هم کلاسی خود را کتک بزنند. به گفته دانش آموزان، معلم گفته بود اگر او را نزنید خودتان کتک می‌خورید. ناظم مدرسه نیز در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود، چرا این اتفاق افتاده، گفته بود؛ این کار برای تغییر جو لازم بوده است.

منبع:ایلنا
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان