آخرین اخبار

18. آذر 1397 - 8:31   |   کد مطلب: 34839
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامساعد معیشت و درمان جامعه ایثارگری بر لزوم حمایت‌های هم‌جانبه دولت از آنها تاکید کرد.

محمدمهدی مفتح  نماینده مردم شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگارما، با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی کشور، معیشت و مسئله بهداشت و درمان جامعه ایثارگری را وخیم عنوان کرد و اظهار داشت: در این برهه از زمان که آمریکایی‌ها به جنگ اقتصادی با کشورمان روی آورده و برای محقق شدن اهدافشان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، یکی از اقشار آسیب‌پذیر در مواجهه با مشکلات اقتصادی کشور، جامعه ایثارگری است.

وی افزود: در چنین شرایط حساسی می‌طلبد که نگاه مسوولان به ویژه دولت و بنیاد شهید و امور ایثارگران بیش از هر زمان دیگری به این مسئله معطوف باشد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران از وضعیت بیمه، درمان و بهداشت خود رنج می‌برند، افزود: خاتمه دادن به مسئله بیمه تکمیلی جانبازان اقدام صحیح و عاقلانه‌ای نبود؛ لذا بنیاد شهید می‌بایست نسبت به این تصمیم خود تجدیدنظر کرده و هرچه سریعتر رضایت جانبازان و ایثارگران را نسبت به این موضوع حاصل کند.

مفتح با توجه به این نکته که جانبازان و ایثارگران دنباله‌رو اهداف و ارزش‌های انقلاب و یادگاران شهدای عزیز کشورمان هستند، تصریح کرد: روا نیست که در حق این قشر از جامعه کم‌لطفی و بی‌توجی شود.

نماینده مردم شهرستان تویسرکان با بیان اینکه احترام به جامعه ایثارگری احترام به ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس است، گفت: یکی از مشکلات اساسی جانبازان، مسئله تامین داروهای مورد نیاز آن‌هاست، لذا می‌طلبد که وزارت بهداشت توجه ویژه نسبت به این موضوع داشته باشد و برای کاهش دغدغه جانبازان و ایثارگران تلاش جدی کند.  متاسفانه بحث کمبود دارو و مشقت در تهیه اقلام مورد نیاز جانبازان قابل توجیه نیست.
منبع:دفاع مقدس

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان