آخرین اخبار

22. آذر 1397 - 10:48   |   کد مطلب: 34855
استاندار همدان با بیان اینکه امروز به دنیا ثابت شده که ایران به‌دنبال سلاح اتمی نیست، گفت:دشمنان با تحریم‌های ظالمانه اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش روداور به نقل از ذاکرسید سعید شاهرخی، ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و معتمدین عرصه اقتصاد استان همدان، اظهار داشت: ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشت مردم استان همدان از اهداف مهمی است که به دنبالش هستیم.

وی با بیان‌ اینکه جذب سرمایه گذار و سرمایه‌گذاری در استان تاثیر مهمی در رشد و توسعه همدان دارد، ابراز کرد: تلاش شبانه روزی ما برای احیای واحدهایی است که قبلا با چالش مواجه شده‌اند.

استاندار همدان به تاریخ و پیشینه ارزشمند استان همدان اشاره کرد و گفت: مردمان همدان همواره در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری موفق عمل کرده‌اند و وجود علمای بزرگ و برجسته در این استان نشان از تاریخ و فرهنگ غنی همدان است.

جهانگیری: بازگشت ثبات اقتصادی به کشور مهمترین اولویت‌ دولت استجزییات اولیه از پرونده بزرگ قاچاق قطعات خودرو/تشکیل پرونده در دادسرای جرائم اقتصادیبدون همکاری با بانک‌های خارجی هم مشکل اقتصاد ما حل می‌شود اما گران‌تر

شاهرخی در بخش دیگری از سخنان به اهمیت اتاق بازرگانی همدان در اقتصاد استان اشاره کرد و افزود: اتاق همدان بسیار فعال بوده و در رویداد 2018 نیز نقش مهم و تاثیرگذاری را ایفا کرده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات رئیس اتاق بازرگانی همدان، ابراز کرد: تجلیل از شخصیت‌ها، جایگاه‌ها و فعالان عرصه اقتصادی که در رفع تهاجمات اقتصادی دشمن تلاش می‌کنند، به معنای تقدیر از ارزش‌های والای انسانی است.

استاندار همدان با بیان اینکه دشمنان با تحریم‌های ظالمانه خود اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار داده‌اند، گفت: تولیدکنندگان یکی از اصلی‌ترین مدافعین اقتصادی کشورهستند که باید بیش از پیش مورد حمایت قرار بگیرند.

شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش به نتایج مثبت برجام برای کشور اشاره کرد و افزود: با برجام تصور دنیا نسبت به کشور ما تغییر کرد و به دنیا ثابت شد که کشور ما به دنبال ساخت بمب‌های اتمی نیست.

وی به خروج یک جانبه دونالد ترامپ از برجام اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا در انزوا قرار گرفته و در شرایطی که آمریکا اقتصاد کشور ما را هدف گرفته، دنیا با آن همکاری نمی‌کند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان