آخرین اخبار

26. آذر 1397 - 2:46   |   کد مطلب: 34878
فرماندار تویسرکان ا اعلام آمادگی اعطا تسهیلات 25 میلیون تومانی مقاوم سازی مسکن روستایی با بازپرداخت 15 ساله و تضمین زنجیره ای به اهالی روستا را داریم ، گفت: در صورت اسکان و بازگشت حداقلی اهالی روستای بوستاندر آماده, ایجاد زیرساختهای مختلف در روستا هستیم.

به گزارش رودآور، «حبیب مومیوند» در نشستی که با حضور معاون فرمانداری و بخشدار قلقلرود و جمعی از اهالی پیشین روستای بوستاندر با اشاره به اینکه روستای بوستاندر بیش از 20 سال است که خالی از سکنه شده است,  از مصوب شدن 500 میلیون تومان اعتبار جهت شروع ساخت جاده تویسرکان , بوستاندر به ایستگاه راه آهن خبر داد و گفت: طرح هادی روستای بوستاندر تا یک ماه آینده تهیه و تدوین می شود.
وی با اعلام آمادگی اعطا تسهیلات 25 میلیون تومانی مقاوم سازی مسکن روستایی با بازپرداخت 15 ساله و تضمین زنجیره ای به اهالی روستا را داریم  افزود: در صورت اسکان و بازگشت حداقلی اهالی روستای بوستاندر آماده, ایجاد زیرساختهای مختلف در روستا هستیم.
 در این نشست مدیران ادارات خدمات رسان متعهد شدند در صورت شروع ساخت و ساز مسکن روستایی توسط اهالی  روستای بوستاندر خدمات مورد نیاز را ارائه دهند.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان