آخرین اخبار

26. آذر 1397 - 12:42   |   کد مطلب: 34882
معاون امور پارلمانی رییس جمهور گفت: اعتماد و وحدت؛ از مؤلفه های امنیت ملی هستند و در این زمینه وحدت باید بیشتر از گرایش سیاسی در نظر گرفته شود، چرا که اگر کشور آسیب ببیند همه از بین می روند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حسینعلی امیری»  پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله محم مفتح، در سالن فردوسی تویسرکان، مردم این شهرستان را، مردمی، با فرهنگ، عالم، هنرمند، دیندار، با قدمتی بیش از ۳هزار سال تمدن و به ویژه با ایثار و فداماک معرفی کرد و گفت:نام مردم تویسرکان با گذشجت و فداکاری عجین شده و همواره در صحنه های انقلاب حضور داشته اند.

وی در با بیان اینکه رییس جمهور گفته که سلام مرا به مردم تویسرکان و خانواده شهید مفتح پرسان، اظهار کرد: شهید مفتح را می توان از  الگوهای بارز انسانهای الهی دانست که به عنوانی اسوه و حجتی حجت برای همگان هستند.
معاون امور پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه شهید مفتح در خانواده ای دیندار و مذهبی متولد شدند و در محضر بزرگانی از جمله علامه کوه کمری، طباطبایی و امام خمینی(ره) درس خوانده بود،  افزود: به همت مفتح دو پایگاه اثرگذار در کشور یعنی حوزه و دانشگاه با وحدت خود در مسیر پیشرفت قرار گرفتند و شهیدان مطهری و بهشتی هم از حامیان تفکر و اصل بودند.
امیری با اشاره به اینکه شهادت دکتر مفتح کشور را از برکاتی محروم کرد، تصریح کرد: راه این شهید بزرگ ادامه دارد و امروز ترویج فرهنگ صحیح انقلاب با گام های علمی و عملی در راستای وحدت بخشی بین وحدت حوزه و دانشگاه و نیز وحدت شیعه و سنی در جهان اسلام ادامه دارد.
وی در ادامه به جنگ اقتصادی و تحریم های دشمن در سال های اخیر پرداخت و عنوان کرد: این جنگ اقتصادی به نوعی ویژگی های یک جنگ اقتصادی را دارد و دشمن با القا ایران هراسی به دنبال صدور قطعنامه ها علیه کشور ما بوده و هست، با این حال با عنایت خداوند و راهنمایی های مقام رهببری و تدبیر رییس جمهور  کشور از قطعنامه فصل هفت منشور خارج شد.
معاون امور پارلمانی رییس جمهور گفت: امروز به جهانیان ثابت شده که امریکا نه تنها قابل اعتماد نیست، بلکه با کشور های همسو با خود نیز عهد شکن و بدقول است.
امیری با تأکید بر اینکه امروز دولت با کمرنگ کردن آثار تحریم ها نیاز به کمک مردم دارد، افزود: اعتماد و وحدت؛ از مؤلفه های امنیت ملی هستند و در این زمینه وحدت باید بیشتر از گرایش سایسی در نظر گرفته شود، چرا که اگر کشور آسیب ببیند همه از بین می روند.
زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان