آخرین اخبار

27. آذر 1397 - 7:08   |   کد مطلب: 34888
فرمانده حوزه مقاومت شهید بهشتی اشتران در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از اهداء بسته های حمایتی توسط بسیجیان به خانواده های نیازمند در روزهای گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم با کمک خیران تعداد کمک های ما به دفعات بیشتر انجام شود تا بتوانیم دین خود را به نیازمندان ادا کنیم.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ این روزها اوضاع بازار به نوعی با درآمدهای اندک مردم به ویژه  اقشار آسیب پذیر ساز ناکوک می زند و شاید در همین حوالی ما خانواده هایی زندگی کنند که به نانش شبشان هم محتاج هستند و اما صدایی نمی زنند و با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته است.

گاهی اوضاع نابسامان اقتصادی آنقدر بر زندگی یک خانواده حاکم می شود که برای تهیه دو وعده غذایی متوالی، لنگ می زنند و در اینجا حضور خیران و سامان دادن به کمک های آنان با بهره مندی از بسیجیان در راستای شناسایی خانواده های نیازمند و در نهایت اهداء کمک های جمع آوری شده به آنان می تواند مرهمی هرچند اندک بر نداشته های نیازمندان شود.

در این میان شاهد هستیم که بسیجیانی با تأسی به امیرالمؤمنین(ع)، به دنبال شناسایی خانواده های نیازمند در سطح شهرستان به ویژه در روستاهای محروم هستند و  با حفظ کرامت آن خانواده ها، برایشان سبدهای غذایی و یا دیگر بسته های حمایتی تهیه می کنند تا نیازمندان لااقل برای چند روزی دغدغه تأمین معیشت روزمره خود را نداشته باشند.

از این رو «محمودی» فرمانده حوزه مقاومت شهید بهشتی اشتران در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از اهداء بسته های حمایتی توسط بسیجیان به خانواده های نیازمند در روزهای گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم با کمک خیران تعداد کمک های ما به دفعات بیشتر انجام شود تا بتوانیم دین خود را به نیازمندان ادا کنیم.

وی اظهار کرد: در هر سبد غذایی اقلامی از جمله چای، قند، روغن، رب، برنج و عدس که به عنوان مایحتاج اصلی یک سفره ایرانی محسوب می شود، به خانواده های محروم تقدیم می شود.

به گزارش رودآور؛ بی تردید در هر روستا، شهر و شهرستانی نیازمندانی هستند، که یاری مردم را طلب می کنند، آنانی که حتی شده، در ماه یک بار هم رنگ گوشت به چشمان نخورده و طعم آن را احساس نمی کنند و با سیلی صورت خودشان را سرخ کرده تا کسی گرفتارهای معیشتیشان را نبیند.

گرفتاری هایی که به طور عمده ریشه در نبود شغلی مناسب برای سرپرست خانواده آن هم به دلیل بالا بودن معضل بیکاری در شهرستان تویسرکان دارد.

امید آن که با ورود کمک های خیران و همکاری آنان با مجموعه بسیج، فعالیت های محرومیت زدایی این نهاد گسترده تر شود، تا شاهد آن نباشیم که خانواده ای بدسرپرست نیازمند یک وعده غذایی خود باشد.

زنگنه

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان