آخرین اخبار

7. دى 1397 - 6:38   |   کد مطلب: 34925
امام جمعه تویسرکان گفت: مشکلات اقتصادی این روزها را، حاصل خیانت 88 است.

«حجت السلام مرتضی موحدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور در آستانه حماسه ۹ دی روز نمایش میثاق امت با ولایت فقیهريال با گرامیداشت این روز عظیم، گفت: استکبار همیشه با جبهه حق مشکل داشته و دارد و همواره علیه ایران به شکل های مختلف در سال های متمادی نقشه های شوم خود را کشیده اند.
وی اظهار کرد:  یکی از این دشمنی ها در سال 88 و موج سواری دشمن از اتفاقاتی که درانتخابات همان سال رخ داد و ترکیبی از افرادی فریب خورده، مزدور و غرب گرا با ساده لوحی و یا کینه توزی نسبت به نظام فتنه را به وجود آوردند.
امام جمعه تویسرکان افزود: فتنه 88 با درایت بی نظیر مقام معظم رهبری و حضور و بصیرت مردم خنثی شد.
حجت الاسلام موحدی در ادامه عنوان کرد:  البته هنوز هم که هنوزم  ما هزینه های این فتنه را می دهیم، چرا که فشار اقتصاد امروز طبق تحلیل های روشن زاییده همان فتنه 88 است.
وی با بیان اینکه آن روزها اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران و وحدت مردم مشخص بود و پیشرفت های خیره کننده نظام مقدس ما در حدی بود که امریکا را ناامید کرده بود، تصریح کرد: با این وجود دشمنی که از جنگ سخت علیه ملت ما ناامید بود با برنامه های فتنه گران سال 88 برای ضرب اسلامی امیدوار شدند و آشوب طلبان بهانه دست استکبارجهانی داد.
امام جمعه تویسرکان ادامه داد: بدین ترتیب دشمنان از آن سال تاکنون بیشتر بر روی موضوع اقتصادی متمرکز شده اند تا با فشار در این حوزه مردم را از نظام خسته کنند.
حجت الاسلام موحدی مشکلات اقتصادی این روزها را، حاصل خیانت 88  عنوان کرد و گفت: امیداریم با هوشیاری و بصیرت مردم این دوره گذار هم رد شود و ما شاهد موفقیت های بسیاری در این جنگ اقتصادی از سوی مردم و مسئولان باشیم تا بار دیگر استکبار جهانی به یاری خدا طعم شکست را بچشد.
وی به موضوع فتنه 96 هم پرداخت و اظهار کرد: یکی از مشکلات ما بی توجهی به فضای مجازی است که متأسفانه دولت از پیان رسان داخلی حمایت نمی کند، بدین گونه بود که شبکه های اجتماعی در زمینه چینی اغتشاشات سال گذشته را رقم زد.
امام جمعه تویسرکان متذکر شد، البته  کمکاری برخی از مسئولان و مشکلات اقتصادی مردم،  باید از عوامل به وجود آورنده آشوب ها دانست، چرا که مردم و به ویژه جوانان تبعیض ها، حقوق های نجومی، نجومی بگیران و پاسخگو نبودن مسئولان را مشاهده می کنند و عصبانی و ناراحت می شوند.
حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: به همین دلیل منافقین و استکبار با بهره گیری از فضای مجازی از اعتراضات مردمی سوء استفاده کرد و سعی در به انحراف کشاندن مطالبات به حق مردم داشت، که خوشبختانه مردم در کمترین زمان صف خود را از صف اوباش و و منافقین جدا کردند.
زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان