آخرین اخبار

9. دى 1397 - 14:24   |   کد مطلب: 34932
امام جمعه ملایر گفت: برجام را بدون مطالعه و بررسی دقیق امضا کردند و اکنون شاهد تبعات منفی آن هستیم.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم؛ حجت الاسلام برقراری صبح امروز در آئین بزرگداشت حماسه 9 دی در جمع مردم تویسرکان اظهار داشت: در متن برجام صحبت از کلمه تعلیق تحریم ها شده است اما در ایران به اشتباه این لفظ را لغو تحریم ها اعلام کردند.
وی افزود: برخی ها مذاکرات و مصوبات آن طرف آب را وحی منزل می دانند در حالی که دشمنان و بدخواهان ملت ایران هرگز حل مشکلات ایران را نمی خواهند.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به اینکه اکنون شاهد آن هستیم که رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به گواه برخی اعضای این شورا، مصوبات لازم الاجرا را مورد بی توجهی قرار می دهد تاکید کرد: این بی توجهی ها سبب ساز وارد آمدن خسارت های فراوان در حوزه فرهنگ و دیگر بخش های کشور می شود.
وی بیان کرد: دشمنان برای ایجاد فتنه 88، 10 سال برنامه ریزی کردند  و با چراغ سبز فتنه گران داخلی این دسیسه شوم را اجرا کردند.
امام جمعه ملایر ابراز کرد: دشمن تصور کرد که با چند نوچه داخلی به اهداف شوم خود می رسد اما بصیرت مثال زدنی عموم مردم و پیروی از رهبری و خون شهدا همه این توطئه ها نقش بر آب کرد.
وی با اشاره به اینکه دشمن در فتنه سال 88 می خواست مطالبات مردمی را به آشوب بکشاند گفت: عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران مدیون خون شهدا است و فتنه انگیزی ها نمی توانند ملت ایران را شکست دهند.
حجت الاسلام برقراری اظهار داشت: کسانی که از وحدت سخن می گویند باید بدانند که وحدت، همدلی و هم افزایی تنها حول محور ولایت فقیه شکل می گیرد و سخن از اتحاد بدون تبعیت از رهبری عین تفرقه انگیزی است.
وی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران با معجزه گری خون شهدا و بصیرت دینی و سیاسی، عزت و اقتدار اسلامی خود را به هیچ قیمتی از دست نخواهند داد.
به گزارش تسنیم مردم هوشمند و ولایت مدار تویسرکان در یادروز حماسه 9 دیماه 88 خشم مقدس خود از دشمنان ملت و نظام ایران و سران فتنه را با حضور گسترده در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی نشان دادند.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان