آخرین اخبار

21. دى 1397 - 13:44   |   کد مطلب: 34982
امام جمعه تویسرکان گفت: بعضی دولتمردان درباره بودجه نهاد های مذهبی ابراز ناراحتی می کنند، درحالی که کل بودجه نهادهای مذهبی یک هزارم بودجه کشور است، آن هم با هزار مشکل ۵۰درصد پرداخت می شود یعنی نصف ۳۰۰میلیارد،اما اداره تشریفات دولت ۶۰۰میلیارد بودجه داردکه صد درصد هم پرداخت می شود!

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه 21 دی ماه در جمع مردم تویسرکان گفت: بعضی از اعضای خانواده درمسیرعمل به وظایف الهی همراهی نکرده وتقابل دارند قرآن میفرماید با آن ها نباید همراهی کرد اما درخصوص آنها هم باید گذشت وچشم پوشی داشت چراکه خدای متعال بسیار چشم پوش ومهربان است.

وی در ادامه اظهار کرد: برخی سیاسیون وبعضی رسانه ها می گویند دولت اختیارکامل ندارد! اتفاقا مشکل اساسی کشور این است که اختیارات دولت خیلی زیاد است وهرکاری م یخواهد می کند نمونه اش مذاکره با غرب ، حذف کارت سوخت وخسارات فراوان، فروش شرکت های دولتی بدون مزایده، قراردادهای محرمانه، اعمال سیاست ارزی که پول ملی را پامال کرد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: به گزارش دیوان محاسبات درسال ۹۵دولت فقط به ۲۰درصد لایحه بودجه عمل کرده! این ها حاکی از اختیارات بیش ازحد دولت نیست؟!
حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: بعضی دولتمردان درباره بودجه نهاد های مذهبی ابراز ناراحتی می کنند، درحالی که کل بودجه نهادهای مذهبی یک هزارم بودجه کشور است، آن هم با هزار مشکل ۵۰درصد پرداخت می شود یعنی نصف ۳۰۰میلیارد،اما اداره تشریفات دولت ۶۰۰میلیارد بودجه داردکه صد درصد هم پرداخت می شود!
وی در ادامه با بیان اینکه خیابان های فرانسه دراولین شنبه سال نو هم میدان جنگ شد ورویترز نوشت: اآرامی های فرانسه به نقطه خطر رسیده است، عنوان کرد: اعتصابات به آلمان هم رسیده وانگلیس درگیر اختلافات شدید دولت ومجلس است ودولت آمریکا نزدیک دوهفته است که تعطیل است وترامپ که قول داده بود بدهی آمریکا را به صفر برساند وبا افزایش ۲تریلیونی به ۲۲تریلیون دلار رساند بنابراین در اردوگاه دشمن هم مشکلات زیادی است.
امام جمعه تویسرکان همچنین گفت: حضرت آقا به خوبی اشاره فرمودند که دستگاه محاسباتی غرب و به ویژه امریکا چقدر غلط وآشوب است ودر ۱۰دی ۵۶ رئیس جمهورآمریکا در ایران اعلام کرد که ایران جزیره ثبات است ۱۹دی ۵۶ قیامها شروع وپهلوی سقوط کرد، وعده پیروزی صدام درعرض یک هفته!

حجت الاسلام موحدی اظهار کرد: درحمله منافقین وعده اشغال تهران درکمتر از یک هفته که باعملیات مرصاد تارومارشدند، وعده جشن آمریکا در اول ۲۰۱۹درتهران وسقوط جمهوری اسلامی وعده سقوط اسد در دوماه و اما وعده های جمهوری اسلامی این بود که امام وعده فروپاشی کمونیسم را داد که محقق شد، وعده شکست صدام وعده پیروزی لبنان،فلسطین،سوریه،عراق وخروج آمریکا از منطقه و.. که همه محقق شده واین وعده آقا که آمریکا شکست بی سابقه ای درعرصه اقتصادی خواهد خورد هم بزودی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان